כמה פוליסת הביטוח אמורה לעלות?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אחת השאלות המטרידות ביותר רוכשי ביטוחים היא כמה אמורה פוליסת הביטוח לעלות. מחירי הפוליסות הינם משתנים ותלויים בפוליסה הנרכשת ובכל זאת ניתן ליצור תוואי כללי למחירי הביטוחים בישראל. ננסה לענות לשאלה נפוצה זו ביחס לפוליסות הביטוח השונות, ובעיקרן ביטוח הרכב, ביטוח הדירה, ביטוח החיים, ביטוח סיעודי וביטוח הבריאות הפרטי שלכם.

 

סוכן ביטוח

לפני שנצלול אל העלויות של פוליסות הביטוח השונות, נמליץ לכם לרכוש פוליסות ביטוח לא ישירות מחברות הביטוח אלא באמצעות סוכן ביטוח. סוכן הביטוח ידע כיצד להתמקח עם חברות הביטוח, על מה ניתן להתפשר ומה קריטי במיוחד וכיצד להשיג את הפוליסה המשתלמת ביותר. סוכן ביטוח איכותי יילחם בשבילכם וישיג עבורכם את פוליסות הביטוח המשתלמות ביותר אשר יוזילו עבורכם עלויות מבלי לפגוע בסל המקרים המכוסים.

חשוב לבחור בסוכן ביטוח מיומן ומקצועי, אשר מעוניין לעבוד עבורכם ורואה ערך אמיתי בעבודתו. ישנם סוכנים לא מעטים אשר מעוניינים ברווח האישי שלהם ומעדיפים אותו על פני איכות השירות ללקוחות שלהם. לעומת זאת, סוכני ביטוח מצטיינים יודעים כי שירות איכותי ומקצועי רק ייטיב עמהם ואם הם יעבדו ביושרה ובמקצוענות, הלקוחות כבר יגיעו אליהם.

כדי שלא תיפלו על מבטחים מהסוג הראשון אלא על סוכנים נאמנים ומקצועיים, נמליץ לכם לבקר באתר https://erenfeld-ins.co.il למציאת סוכן ראשון במעלה, הרואה שליחות בעבודתו ויהיה שם בשבילכם במאת האחוזים. עבודה עם סוכנים מסוכנות ארנפלד תבטיח לכם שקט ביטוחי ואת פוליסות הביטוח הטובות ביותר שתוכלו לקבל.

 

עלות הפוליסות

העלות של פוליסת ביטוח נקבעת, בראש ובראשונה, לפי סוג הביטוח. לא הרי ביטוח רכב כהרי ביטוח דירה ולא הרי אלו כהרי ביטוח רפואי, וכן הלאה. מעבר לכך, כל פוליסה נקבעת לפי מאפיינים ייחודיים דוגמת גיל המבוטח, מצבו הבריאותי, תביעות קודמות ועוד.

ככלל, ניתן לקבוע כי רוב הפוליסות עולות עשרות שקלים בחודש. ביטוח חיים לרכישת דירה, למשל, עבור אדם בוגר ובריא בשנות ה-30 לחייו, יעלה כ-60 שקלים בחודש. ביטוח רפואי לאדם במצב זהה יכול להגיע גם ל-80 שקלים.

ביטוח רכב או ביטוח דירה ייגזרו על פי אחוז משווי הנכס המבוטח וכתלות במאפייני המבטח. כך, למשל, ביטוח רכב שנתי יכול לעלות כ-3,000 שקלים. כאשר הביטוח יכלול גם נהג צעיר או חדש, המחיר יוכל גם להכפיל את עצמו.

עלות ביטוח רכב נקבעת, פעמים רבות, לפי 3% משווי הרכב. עם זאת, לכך מצטרפים מאפיינים נוספים ובראשם היקף הביטוח לרכב – האם נעשה רק ביטוח חובה או גם ביטוח מקיף, ביטוח צד ג', ביטוח תכולה ועוד.

 

לסיכום

לסיכום, חשוב במיוחד לרכוש פוליסות ביטוח דרך סוכני ביטוח. על סוכן הביטוח שלכם להיות אמין ומקצועי כדי שהרכישה דרכו תהיה משתלמת. עלותן של רוב פוליסות הביטוח עומדת על עשרות שקלים בחודש אך כמובן שהעלות משתנה בהתאם לנסיבות המסוימות של המקרה.

מטבעות

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם