5 שיטות לניקוי בידיאיי

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כשאתם מבקשים הלוואה כלשהי מהבנק, או בקשה אחרת עם משמעויות פיננסיות, קחו בחשבון שלא בכדי הבנק מאשר או דוחה את הבקשה שלכם. הבנקים רוצים לדאוג שלקוח יעמוד בהתחייבויות כספיות שונות, כמו החזר הלוואה בזמן, והם מבטיחים זאת באמצעות הזמנת בדיקת בי די איי.

מדובר על בדיקה הנותנת המלצה לבנק של "כן" או "לא" בדבר קבלת הבקשה של הלקוח. עם זאת, גם אם קיבלתם בי די איי שלילי, עדיין תוכלו לשנות אותו באמצעות 5 שיטות לניקוי בי די איי.

 

סיוע ממקצוענים

אנחנו אוהבים לחשוב שאנחנו מבינים בהרבה תחומים ושאנחנו מסוגלים לעשות הרבה דברים בעצמנו. באופן יחסי, זה די נכון, ואדם בחייב הבוגרים יכול להתמחות בכמה תחומים שונים ולדעת לבצע מספר פעולות שונות. עם זאת, פעולות עם הקשר פיננסי או הקשר משפטי, עשויות להיות פעולות שאנחנו לא יודעים כיצד לבצע בעצמנו, בכל צורה כלשהי.

לכן, אם אנחנו נתקלים בבעיה מסוימת מהעולם הפיננסי, כמו תוצאות שליליות של בדיקת בי די איי, ואנחנו מעוניינים בניקוי בי די איי על מנת שהבנק יקבל בסופו של דבר את הבקשה שלנו, מוטב לנו לפנות אל אנשי מקצוע. ישנם גופים מקצועיים ואנשי מקצוע שונים המעניקים שירות לניקוי בי די איי. באתר https://creditclean.co.il תוכלו למצוא עוד פרטים בנושא.

 

תיקון של מידע שגוי

את בדיקת הבי די איי לא מבצע הבנק שלכם. הבנקים פונים אל גופים חיצוניים, המשתמשים בנתוני אשראי על מנת ליצור את אותה המלצה, המכונה חיווי אשראי. ישנם מקרים שאותם גופים מבצעים טעויות, וממליצים לבנק בהסתמך על מידע שאינו נכון. במקרה הזה ניתן לפנות אל הגוף שביצע את הבדיקה ולהוכיח לו שמדובר במידע שגוי. ייתכן שאותו מידע הוא זה שהכריע את הכף במקרה שלכם.

 

ערעור על מידע לא רלוונטי

קיבלתם אינדיקציה לכך שבדיקת הבי די איי שבוצעה עליכם חזרה עם תוצאות שליליות? חלק מהבדיקות הללו עשויות להיות מבוססות על מידע שאינו רלוונטי. מדובר על מידע שהוא נכון, אך אינו רלוונטי ליכולות שלכם להחזיר הלוואות כספיות. ניתן לערער על מידע לא רלוונטי שנבדק בבדיקה שנעשתה עליכם.

 

סגירת הליכים בהוצאה לפועל

כשאדם מוגדר על ידי בית המשפט כחייב לנושה, הנושה עשוי לפתוח נגדו תיק בהוצאה לפועל, על מנת שהכסף שלו יוחזר בהקדם. תיק בהוצאה לפועל יוביל באופן כמעט תמידי לבי די איי שלילי, כך שטיפול בהליכים הללו והסדרת החוב יכולים לאפשר לכם לנקות את הבי די איי שלכם.

 

ערעור על בדיקה שנעשתה בצורה לא תקינה

גם הגופים המקצועיים ביותר עשויים לעשות טעויות מסוימות. אם הגוף שביצע את בדיקת הבי די איי שלכם ביצע אותה בצורה לא תקינה מבחינה חוקית או מבחינת הצורה בה ההליך צריך להיעשות, אתם יכולים לערער על כך.

ניקוי ביד

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם