כמה עולה להזמין טכנאי מזגנים מהרגע לעכשיו

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אמצע הקיץ, החום בשיאו והמזגן התקלקל.

זהו סיוט שאף אחד לא ירצה שיקרה לו.

האם טכנאי המזגנים זמין מתי שצריכים אותו? כמה עולה להזמין טכנאי מזגנים מהרגע לעכשיו? כל זאת במאמר הבא.

 

אלו קלקולים יכולים להיות במזגן?

במקרים רבים ועל פי חוקי מרפי המזגן מתקלקל בדיוק שצריכים אותו ביום קיץ לוהט. לפתע הוא שווק חיים ומפסיק לעבוד ולכך יכולות להיות מספר סיבות כמו: קצר במזגן, המנוע או המדחס סיימו את חייהם, הגז נגמר, יש ממנו נזילת מים, הוא לא מגיב לשלט, אינו מקרר, לא מוציא אוויר, קופא ועוד. ייתכן והמזגן רק מראה סימני גסיסה כמו ריח רע, רעש חזק ועוד. כל אלו יכולים לתסכל ויגרמו לכם להזמין טכנאי מזגנים בדחיפות. על מנת לתקן את המזגן באופן איכותי ובמחיר הוגן צריך לבחור בטכנאי מקצועי ואמין בזמינות גבוהה. לא כל טכנאי מזגנים יכול לעזוב את הכל ולהגיע. למרות זאת, ישנם טכנאים המגיעים בזריזות כמו טכנאי מזגנים באר שבע והסביבה, מאתרים את הבעיה ומטפלים בה ללא המתנה מורטת עצבים.

 

כמה עולה טכנאי מזגנים מהרגע לעכשיו?

טכנאי מזגנים אמינים לא ייקחו יותר כסף גם אם הם צריכים להגיע מהרגע לעכשיו. לטכנאים הוגנים יש מחירון והם עובדים לפי הספר. עבור ביקור הם יגבו בין 200-250 ₪, אם יש צורך למלא גז המחיר בין 400-600 ₪, תיקון דליפת גז יעלה בין 800-1,200 ₪, החלפה של קבל בין 300-500 ₪, החלפת מדחס בין 2,000-4,500 ₪ וכאן המקום לשקול אם לא כדאי לרכוש מזגן חדש. עבור שחרור סתימה בניקוז המזגן או החלפת צנרת יגבו בין 300-400 ₪. לפני שמזעיקים טכנאי מזגנים כדאי לנסות ולעשות כמה דברים לבד. ייתכן ובכך תמנעו את הגעתו המידית של הטכנאי.

 

מה אתם יכולים לעשות?

  1. בדקו את סוללות השלט והחליפו אותן לחדשות, ייתכן ופשוט הן המקור לבעיה.
  2. הוציאו את התקע של המזגן מהחשמל והחזירו לאחר כ-10 דקות. אם מדובר בעינית קראו לטכנאי המזגנים.
  3. במקרה שנוזלים מהמזגן מים כבו אותו ובדקו אם הצינור היוצא מהחלון סתום. ניתן לנשוף בו ולשחרר את הסתימה ואם לאו לקרוא לטכנאי.
  4. הוציאו את הפילטר ושטפו אותו במקלחת בעזרת מים וסבון, יבשו מעט והחזירו למקום.
  5. בדקו אם מנורת המזגן פועלת, ייתכן ולא מגיע אליו חשמל. בנוסף בדקו אם הפיוז שלו בארון חשמל מורם.
  6. לפני שאתם מזמינים טכנאי בדקו אם יש עדיין אחריות על המזגן וקבלו שירות מהחברה.

 

איזה שירות תקבלו מטכנאי מזגנים

טכנאי מזגנים צריך להיות אדיב ולהגיע באמת כשצריכים אותו. ניתן לעשות שירות לשנה של ביקורי טכנאי שוטפים. במקרים שאינם דחופים טכנאי המזגנים יעניק לכם שירות הכולל ניקוי ונטרול ריחות רעים, שירותי התקנה, מילוי גז, טיפול תקופתי וייעוץ בכל נושא הקשור למזגן והפעלתו.

 

איש תחזוקה ומזגן

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם