כמה עולה בדיקת דירה לפני מסירה

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ביצוע של בדיקת דירה הוא תהליך שיעלה לכם סכום כסף לא מבוטל, אך יחד עם זאת הוא יכול למנוע מכם להוציא סכומי כסף גדולים הרבה יותר בהמשך הדרך.

אנחנו כאן כדי לעזור לכם להבין כמה תעלה לכם הבדיקה של הדירה.

חשוב לנו לציין שלא כדאי לכם לתת למחיר משמעות גדולה מידי כיון שבדיקת דירה היא תהליך קריטי לפני קבלת דירה.

 

בדיקת דירה

בדיקת דירה לפני מסירה או כפי שהיא נקראת 'בדק בית', היא בדיקה שבמהלכה נבדקות כל המערכות השונות שקיימות בדירה. הבדיקה נערכת לפני שהקבלן מוסר את הדירה לקונים והיא נועדה לוודא עבור הקונים שהדירה נבנתה בצורה הראויה ושאין בה תקלות שעלולות להפריע למגורים בדירה או חלילה לסכן את הדיירים בה.

בדק בית מומלץ הוא כמובן בדק בית שנערך על ידי חברה כמה שיותר מקצועית וכולל את מגוון הבדיקות הנרחב ביותר. כיום מוצעות שלל בדיקות שכולן נועדו לוודא את התקינות של המערכות השונות בדירה. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להבין כמה אמור לעלות לכם בדק הבית. לפני שנגיע למחיר הסופי, חשוב להציג את שני הגורמים שמשפיעים על המחיר של הבדיקה:

 

  1. גודל הדירה

ככל שהדירה גדולה יותר כך כמובן המחיר של הבדיקה יהיה יקר יותר. ישנם חברות שקובעות את המחיר של הבדיקה לפי גודל הדירה במטרים רבועים אך יש כאלה שנותנות משקל גדול יותר דווקא למספר החדרים. כמובן שדירה עם גינה או חצר גדולה שדורשת בדיקה תגרום למחיר של הבדיקה להיות גבוה יותר.

דווקא בשל העובדה שבדיקה של דירה גדולה תעלה לכם יותר כסף, חשוב לציין שאם אתם מבצעים בדיקה חשוב שהיא תתפרס על פני כל השטח של הדירה. אם אתם כבר עושים בדיקה, אל תפספסו אף חלק בה כדי שתוכלו להיות בטוחים שקיבלתם דירה שמתאימה למגורים שלכם.

 

  1. היקף הבדיקה

האמצעים שפותחו בשנים האחרונות מאפשרים לערוך בדיקה מקיפה ביותר לדירה לפני מסירה. כל מערכת שנמצא בדירה ועלולה לפתח תקלות מסוימות יכולה להיבדק. הבדיקה כוללת בדיקה של מערכות החשמל, האינסטלציה, בדיקה שהבינוי נעשה כראוי, בדיקה לאיתור נזילות, בדיקות שונות לגילוי קרינה ועוד.

ככל שתבחרו בבדיקה מקיפה יותר כך הבדיקה תעלה לכם כמובן סכום כסף רב יותר. עם זאת, זכרו שגילוי מוקדם של תקלות בדירה יימנע מכם להוציא כסף על תיקונים בהמשך הדרך.

 

מחיר

בשורה התחתונה המחיר של בדיקת דירה אמור לנוע בין 1200 ₪ ל2000 ₪ כל עוד לא מדובר על בית בגודל חריג. בדיקה של חצר או גינה תעלה כמובן את המחיר של הבדיקה.

 

לסיכום

המחיר של בדיקת דירה לפני מסירה מורכב מהגודל של הדירה ומהיקף הבדיקה עצמה. מומלץ לבחור בבדיקה כמה שיותר מקיפה כדי לאפשר לכם לגלות מבעוד מועד על תקלות שונות.

שטרות ומחשבון

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם