כמה ניתן לתרום לניצולי שואה בהוראת קבע?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כל אחד מאתנו תהה לפחות פעם אחת בחייו לגבי תרומה לעמותות שונות. אך כמה מאתנו חשבו על תרומה לניצולי שואה? לא ידוע. המדריך הנוכחי עולה לרשת כדי להביא למודעות את האפשרות לתרום לניצולי שואה באמצעות הוראת קבע. יצאנו לבדוק באופן מעמיק כמה ניתן לתרום לניצולי השואה באמצעות פלטפורמה זו וחזרנו עם כל התשובות שאתם צריכים לדעת בנושא.

 

תכירו את האנשים שסייעו לנו לכתוב את המדריך

כדי שנוכל לדעת באופן וודאי כמה ניתן לתרום לניצולי שואה בהוראת קבע, היינו צריכים לפנות אל האנשים שיודעים את התשובה לשאלה זו מקרוב. מדובר כמובן באנשים שמעבירים את התרומה שלהם באופן קבוע באמצעות הפלטפורמה המדוברת (הוראת קבע). הגענו אליהם לאחר שפרסמנו מודעה בעיתונים מקומיים וביקשנו מהם לפנות אלינו. לשמחתנו, קיבלנו מספר רב של פניות מצד תורמים קבועים. כך שבסופו של דבר נאלצנו להסתייע רק במעטים מהם. זו ההזדמנות להודות לכל אלו שפנו. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להוביל למודעות נרחבת בנושא.

 

כמה ניתן לתרום לניצולי שואה בהוראת קבע? התשובה של ינאי

ינאי הגיע אלינו לאחר שהוא קרא את המודעה שלנו בעיתון המקומי של עמק חפר. לדבריו, הוא תורם כבר כמה שנים תרומה לניצולי שואה בהוראת קבע על סך 180 ₪. הוא בחר בסכום זה פשוט בגלל שמדובר בח"י שקלים כפול 10. לדבריו, בכל פעם שהוא מבצע תרומה, הוא משתדל שהסכום יהיה מוכפל ב- 18 ₪. כששאלנו אותו כמה לדעתו אפשר לתרום לניצולי שואה בפלטפורמה זו, הוא אמר שניתן להעביר כל סכום שהוא במידה והבנק מאפשר זאת.

 

כמה ניתן לתרום לניצולי שואה בהוראת קבע? התשובה של רעות

רעות תורמת כבר שנתיים לעמותה לניצול שואה באמצעות הוראת קבע. היא ציינה שבעבר העבירה סכום גבוה יחסית ונציג מטעם הבנק יצר עמה קשר כדי לוודא שזה אכן הסכום הנכון. עוד היא אמרה לנו כי הנציגה מטעם הבנק אמרה שאפשר להעביר כל סכום שהוא, כל עוד היא מקבלת קבלה מהעמותה בסופו של דבר.

 

אז כמה אתם מתכננים לתרום לניצולי שואה?

כעת, כשהתשובה לשאלה המתבקשת ידועה לכם, אתם צריכים להחליט מהו גובה התרומה שאתם רוצים להעביר לעמותה לניצולי שואה באמצעות הוראת קבע. ראוי לציין כי אם יש לכם שאלות נוספות בנושא, תמיד אפשר לפנות אל הבנק שלכם ולבדוק אם יש לכם תקרה מסוימת בחשבון הבנק שעשויה להגביל את ההעברה שלכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המעמיק שאפשר לכל אחד ואחת מכם לדעת כמה ניתן לתרום לניצולי שואה בהוראת קבע. בהזדמנות זו אנו רוצים לאחל לכם שתמיד תדעו להעניק לאחרים ושתעבירו את הסכום שמתאים לכם. אל תערכו השוואות אל מול תרומות שאחרים נותנים. כל אחד נותן את התרומה שמתאפשרת לו באותו הרגע.

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם