כמה יעלה לכם בחודש החזר קבוע מחברות שונות על רכישות

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

יכול להיות שהגעתם לכאן אחרי שחבר סיפר לכם שהוא מקבל כסף על הקניות שהוא מבצע ברחבי הרשת.

אולי חברה סיפרה לכם שהיא קנתה מחשב חדש וקיבלה עליו החזר מהחברה לאחר הרכישה ואתם פשוט לא מאמינים? רגע לפני שתחליטו שהם אינם דוברי

אמת, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו שמדובר בעניין אמתי שיאפשר גם לכם לקבל החזר קבוע מחברות שונות על רכישות. רוצים לדעת כמה?

הישארו אתנו ותגלו.

 

כמה מילים אודות ההחזר

למקרה שזו באמת הפעם הראשונה שאתם מעמיקים בכל הנוגע להליך של קבלת ההחזר הקבוע מחברות שונות, כדאי שתדעו רגע שבאמת מדובר בעניין מאומת שמאפשר לרוכשים שונים ברחבי הארץ לקבל החזרים. ההחזרים מגיעים עבור מי מכם שמבצעים רכישות באחת או יותר מהחברות הבאות:

  • אייבורי
  • בוקינג
  • גרו
  • הוטלס
  • איביי

 

כך שאתם יכולים בעצם לנפוש בארץ ובעולם, לקנות מכשירים אלקטרוניים או כל דבר אחר ולקבל על כך כסף בחזרה! יצאנו לבדוק את העניין עם האנשים שקיבלו החזרים קבועים מהחברות הללו במטרה לברר את העלות של ההחזר החודשי.

 

יצאנו לבדוק כמה יעלה לכם בחודש ההחזר מהחברות השונות?

כדי לקבל את התשובה לשאלה הזו, פרסמנו פוסט ברשתות החברתיות וביקשנו מאנשים שעושים שימוש קבוע באתרי ההחזרים למסור לנו מידע בנושא. פנו אלינו גולשים שציינו שהם מקבלים החזרים דרך קאשבק. לא כולם הסכימו למסור לנו כמה הם מקבלים בחודש מהחברות השונות מכיוון שלא חשו בנוח שנציין זאת במדריך, ובכל זאת, הגענו אל 6 אנשים שציינו בפנינו פרטים אודות ההחזרים הללו. לדבריהם, ההחזר החודשי משתנה בהתאם לגובה הקניות שאתם עורכים.

 

ככל שתקנו יותר – כך תקבלו יותר

מסתבר שככל שתקנו יותר, כך תקבלו יותר כסף. לדברי הגולשים, ההחזרים משתנים מחברה אחת לאחרת. אם תבצעו רכישות למשל באיביי או אייהרב, אתם צפויים לקבל על כל רכישה עד כ- 5% החזר כספי. לעומת זאת, רכישה באליאקספרס צפויה להניב לכם סכומים גבוהים יותר. עד כ – 9% החזר כספי. מדובר בסכומים לא מבוטלים אם אתם עורכים קניות גדולות ותדירות גבוהה בחברות אלו.

 

איך אפשר לקבל את ההחזר הקבוע?

כדי שתוכלו לקבל את ההחזר הקבוע אתם צריכים להיכנס לאחד האתרים שמאפשרים לקבל החזר. אתם יכולים כמובן להיכנס לאתר קאשבק שצוין לעיל, להירשם ולהתחיל לקבל את הכסף שלכם בחזרה. שימו לב, אתם לא צריכים לקנות דברים מסוימים במיוחד בשביל לקבל את ההחזר על הרכישות . אתם יכולים פשוט לבצע את הרכישות הקבועות שלכם.

 

כמה מילים לסיום המדריך

עכשיו אתם יודעים שאתם יכולים לקבל החזרים גבוהים באופן קבוע מחברות שונות על רכישות שאתם בין כה מבצעים ברחבי הרשת או באופן פרונטלי, כך שנותר לכם להמשיך לקנות ולקבל על כך החזרים.

מטבעות

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם