כמה עולה ייעוץ מקצועי לקראת לקיחת משכנתא?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לקיחת משכנתא היא החלטה לא פשוטה ומשנת חיים עבור כל אחד. לקיחת משכנתא שאינה מתאימה לכם ולכיסכם יכולה להוביל לחובות וריביות, וחשוב להבין מה היא עסקת המשכנתא שתתאים לכם באופן המיטבי. לצערנו כיום קניית דירה היא בקושי ואפשרית עבור רבים לכן האופציה שנותרה היא לקיחת משכנתא שתסייע לכם במימון הדירה בטווח הארוך.

מוצעות כיום מגוון רחב של משכנתאות ומסלולים שונים, בעלי סכום הלוואה וריבית שונה. כדי לא לאבד את הראש בתוך ים האופציות וכדי לדאוג לעצמכם למשכנתא שתתאים ביותר, מומלץ להתייעץ עם יועץ מקצועי למשכנתאות שיפרוס בפניכם את האופציות ויעזור לכם לקבל החלטה אחראית. לפניכם כל מה שצריך לדעת על כמה עולה יעוץ מקצועי לקראת לקיחת משכנתא.

 

מה כולל ייעוץ מקצועי ללקיחת משכנתא?

ייעוץ מקצועי למשכנתא כולל לרוב פגישה מקיפה בה קודם כל היועץ מתוודע לפרופיל הפיננסי שלכם ומברר מספר קריטריונים שחשובים לייעוצו לקראת המשכנתא – בניהם מה נתונכם הפיננסים, מה הם הנכסים והשכר החודשי שלכם וכו'. לפי רצונכם ולפי המאפיינים שאתם מציגים בעת הפגישה יבנה היועץ הפיננסי מספר נתיבים הכדאיים עבורכם בלקיחת המשכנתא.

כך הוא יכול לחסוך לכם כסף רב ולדאוג שאתם לוקחים החלטה אחראית בהתאם לשוק ולמסלוליו. יועץ המשכנתא מוסמך גם להגיש עבורכם את הבקשה למשכנתא לבנקים ולנהל את העסקה והמשא ומתן. יועץ המשכנתא לרוב יהיה זמין עבורכם במהלך כל הקנייה והרכישה ויעמוד לרשותכם כשתצטרכו ולכן מומלץ פעמים רבות לבחור בדרך האחראית הזו.

 

מה המחיר הממוצע של יעוץ משכנתא?

כמו בכל תחום, המחירים יכולים לנוע בהתאם לכמות הניסיון, ההצלחות ותנאי השירות שמציע כל יועץ ויועץ משכנתאות. יועצים רבים יציעו רק פגישה חד פעמית במחיר מסוים, ואחרים יציעו חבילה מקיפה בה קיים ליווי ממושך. המחיר עשוי לעלות בהתאם למשך התהליך, למשל במקרים של סירוב משכנתא, משכנתאות גבוהות במיוחד, משכנתאות לתושבי חוץ וכדומה, בהם התהליך מורכב וארוך יותר לפעמים ובהתאם המחירים יעלו.

הממוצע של ייעוץ למשכנתא יהיה בין 3000 – 7000 ₪. לכל סוג שונה של ייעוץ ומשכנתא לה מתקבל הייעוץ יהיה מחיר שונה בטווח זה, כך שלמשל ייעוץ לטובת משכנתא לרכישת מגרש יהיה זול יותר מייעוץ לטובת משכנתא לבנייה עצמית ברוב הפעמים. לפרטים נוספים היכנסו ל- https://www.wayout.org.il.

 

מה הפרמטרים המרכזיים שחשוב שיהיו ביועץ משכנתא מקצועי?

כדי לבחור יועץ משכנתאות יש לשים לב למספר קריטריונים מרכזיים שחשוב לבחון לפני הבחירה כדי לוודא בחירה מקצועית ואחראית:

  1. המלצות וניסיון – חשוב לבחור ביועץ שקיבלתם עליו המלצות כך שרוב הסיכויים שהוא יצליח להביא הצלחה נוחה ומיטבית גם עבורכם.
  2. חיבור אישי ואינטואיציה – חשוב לבחור ביועץ משכנתאות שאתם סומכים עליו שיבחר את הבחירה הנכונה עבורכם ולא את הבחירה הקלה עבורו. לכן חשוב שתסמכו על האינטואיציה ותבחרו ביועץ שאתם סומכים עליו.
  3. הכרות עם עולם הבנקים – מאחר וכל בנק מציע משכנתאות אחרות יתרון גדול עבור יועץ מקצועי, הוא להכיר את עולם הבנקאות ואת כלל התקדימים והאפשרויות בו.

מפתח בתוך דלת על רקע טבע ירוק

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם