כמה עולה מדרסים דרך כללית

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מדרסים בהתאמה אישית מומלצים לשימוש כדי להפחית את העומס על כפות הרגליים, מתי שהוא מתחלק בצורה לא שווה או אם אנחנו נאלצים לעמוד המון שעות בעבודה או בכלל, במהלך היום.

לאורך זמן, שאין לנו יציבה טובה, הדבר עלול לגרום לכאבים בגב, ברכיים, אגן ואפילו בצוואר ולכן צריך מדרסים.

בנוסף, מומלץ להשתמש במדרסים אם יש לכם מנח כף רגל שגוי מולד כמו פלטפוס או קשת גבוהה.

 

תפקיד המדרסים

כאמור, המדרס מתקן את המנח של כפות הרגליים, כאשר המנח משפיע על אופן היציבות וההליכה ומתי שהמנח שגוי אנחנו נחוש בכאבים. בנוסף, המדרס מפזר את הלחץ בצורה נכונה על כף הרגל ובכך יש הפחתה של העומס באזורים בהם מרגישים כאב. לבסוף, המדרס משפר את היציבה בכך שהוא ממלא את האזור בכף הרגל שלא נתמך ע"י הנעליים. שימו לב שהרגליים צריכות להסתגל לשינוי עם מדרסים בהתאמה אישית, בערך עד שבועיים, ולכן בתור התחלה השתמשו בהם בהדרגה.

 

סבסוד על ידי קופות החולים

מדרסים בהתאמה אישית יכולים להיות יקרים, לפעמים עד 2000 שקלים ואפילו יותר. המחיר תלוי בטכנולוגיית השימוש, החומרים, מידת המדרס, מספר השכבות ופרמטרים נוספים. במרבית קופות החולים ישנו סבסוד והחזר חלקי או מלא על המדרסים וגם בביטוחים משלימים פרטיים ישנם החזרים. לפני הרכישה תבדקו עם הקופה שלכם את התנאים כדי שתדעו מראש מהו סכום ההוצאה שיהיה לכם.

 

רכישת מדרסים דרך קופת חולים כללית

מכלל קופות החולים, ניתן כאן דוגמה לרכישת מדרסים דרך כללית. ביטוח כללית מושלם מקנה זכאות כל שנתיים לקניית מדרסים מבלי להמתין את תקופת האכשרה (חצי שנה בדרך כלל), כאשר ישנם 2 מסלולים:

מסלול של החזר מסלול של הסדר
החזרת הכסף על קניית מדרסים בסכום של עד 400 שקלים, כאמור כל שנתיים. קניית מדרסים תוך בדיקת התאמה דרך מכונים ספציפיים, ממידת נעליים 36 עם השתתפות עצמית בלבד בסכום של 60 שקלים.

ישנם גם מכונים פרטיים שעובדים עם קופות החולים, ביניהם כללית ומציעים בדיקת התאמה בחינם. לפרטים היכנסו והבינו עוד על מדרסים כללית. חשוב לציין שאם קיבלתם המלצה מהאורטופד לרכוש מדרסים וגם אם אין לכם איזשהי הטבה מהקופה, אל תוותרו על המדרס שכן הוא ישפר לכם משמעותית את איכות החיים.

 

סיכום

מדרסים בהתאמה אישית מומלצים מאד לכל אלו שיש להם בעיות אורטופדיות שונות אך בהחלט כולם יכולים להשתמש, גם ילדים. כפות הרגליים שלנו נושאות במהלך היום את כל המשקל גוף שלנו ולכן מומלץ תמיד להשתמש במדרסים כדי למנוע בעיות עתידיות ולפתור בעיות קיימות. ישנם הרבה מכונים מתמחים הפזורים ברחבי הארץ עם מיטב הטכנולוגיות בהם ניתן לבצע בדיקת התאמה ולרכוש מדרסים מותאמים למצב הבריאותי האישי שלכם. כמו כן, הרבה מקומות עובדים עם קופות החולים השונות וניתן לקבל החזר.

 

נעלי ריצה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם