כמה עולה הדרכת הורים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הורים רבים מתמודדים עם קשיים בגידול הילדים. לעיתים אלו ילדים רכים בגיל הינקות המתקשים להרדם בלילה או להפרד בגן, ולעיתים אלו ילדים בגיל ההתבגרות על כל סערות הנפש המתפרצות. בעיות התנהגות, בעיות בין אחים, ריבים ותסכולים, את כל אלו ניתן לפתור בסדרת מפגשים של הדרכת הורים. במרכז אתרוג השוכן בחדרה יקבלו אתכם בסבר פנים יפות ובסביבה שקטה ורגועה כדי לשוחח איתכם על הקשיים שלכם ולתת להם פתרונות של קבע שישפרו משמעותית את חווית ההורות והמשפחה.

 

הדרכת הורים

אין מקום לשיפוטיות בהדרכת הורים. לכל הורה יש את המטען החינוכי שלו שספג בבית ואת הערכים שהוא מביא איתו, ולכל ילד יש את הדרך שלו להביע את המצוקות והקושי שלו. במפגשי הדרכת ההורים במרכז אתרוג תזכו להאזנה, הקשבה והבנה לדרך שעשיתם כבני אדם וכמשפחה, ומתוך ההבנה הזו נוכל להציע לכם פתרונות שיתאימו לאורח חייהם והערכים שאתם רוצים להנחיל לילדיכם. מרכז אתרוג הוקם בחדרה על ידי קבוצת אנשי מקצוע בתחום הפסיכותרפיה על מנת להוות מקום בטוח לצמוח, להתחזק ולהתפתח מבחינה רגשית ולגבור על כל מה שהפריע לנו לפתח זוגיות יציבה, משפחה מאוחדת ולהיות מוקפים בחברים ובאהבה.

 

כיצד מתבצעת הדרכת הורים?

במרכז אתרוג הדרכת ההורים מבוססת על מתן ידע, כלים ותמיכה בכל בני המשפחה. הטיפול עצמו ממוקד במציאת פתרון לבעיה אשר תענה על צרכי כולם. לכל משפחה יש את ההרכב הייחודי שלה, את ההיסטוריה המשפחתית שלה, את הערכים והמסורות שלה. לכן חשוב להכיר לעומק כל מקרה לגופו, ולהציע פתרון אשר יענה על כל אלו. כל נסיון להציב מטרות שאינן הולמות את הנ"ל יהיו משולות לפלסטר על פצע מזוהם. באמצעות מציאת דרך המלך בין הרצונות של כולם נוכל להפוך את החוויה המשפחתית למהנה, בריאה ומלוכדת יותר.

 

מהם העקרונות עליהם מבוססת הדרכת ההורים במרכז אתרוג?

באתרוג מאמינים כי רק באמצעות שיח מכבד, הבנה של מניעי הצד השני ורצון אמיתי להגיע לפתרון ניתן להביא את השינוי באיכות חיי המשפחה. להלן העקרונות עליהם מבוססת הדרכת ההורים של מרכז אתרוג:

  • לחזק את הצדדים החיוביים של כל אחד מבני המשפחה.
  • להפעיל סמכות מיטיבה וגבולות נושמים.
  • חיזוק יכולת ההקשבה הפעילה והבנת עולם הרגש של כל אחד מבני המשפחה.
  • חיזוק היחסים התקינים בין ההורים.

 

לסיכום

במרכז אתרוג תוכלו לקבל ידע, כלים ותמיכה במהלך סדרת מפגשים להדרכת הורים. בין אם אתם הורים לפעוטות או לילדים בגיל ההתבגרות, כל משפחה הינה מיוחדת במינה ולכל אחד סיפור משלו. במרכז אתרוג יעניקו לכם פתרון אשר עונה על צרכיהם של כל בני המשפחה, פתרון המתחשב בערכים, במסורות וברצונות של כל אחד כדי שתוכלו לחזור ולהיות המשפחה המלוכדת והאוהבת שתמיד הייתם ולחזור ביחד אל הבית החם.

הורים וילד

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם