כמה עולה טיפול השתלת שיניים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כמה זה צפוי לעלות לי? זו אחת השאלות הנפוצות שמטופלים שואלים את רופאי השיניים רגע לפני שהם שומעים כי יש להם צורך לעבור השתלה. אם הגעתם לכאן, כנראה שגם אתם גיליתם שעליכם לבצע השתלת שיניים בקרוב. כדי שתוכלו להכין את הארנק שלכם לפני ההליך, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו מהם המרכיבים שמשפיעים על העלות וכמה הטיפול צפוי לעלות לכם:

 

  1. סוג השתל

כדי שתוכלו לדעת כמה טיפול שיניים יעלה לכם, אתם צריכים לדעת מהו סוג השתל שבו הרופא ישתמש. אלו פרמטרים שונים שנוגעים לשתל ועשויים לשנות את מחירו:

 

  • החומרים ממנו הוא עשוי

כל שתל עשוי מחומרים אחרים, יקרים יותר\פחות.

 

  • ארץ הייצור של השתל

המחיר משתנה בהתאם לארץ הייצור.

 

  • איכות החומרים

האיכות של החומר עשויה להשפיע על המחיר. השתלים שרופאי השיניים בארץ משתמשים בהם להשתלות שיניים הם: שתלי בייקון, שתלי זרקוניה, שתלים בזאליים ושתלים רגילים.

 

  1. תו תקן

גורם נוסף שמשפיע על המחיר שרופאים גובים על השתלות שיניים הוא תו התקן. הרופאים בישראל משתמשים בדרך כלל בשלושה סוגים של שתלים:

  • שתל אמריקאי
  • שתל ישראלי
  • שתל אירופאי

חשוב לציין כי ככל שלשתל יש יותר תווי תקן, כך המחיר שלו והאיכות שלו צפויים לעלות. ראוי לציין כי התקן המחמיר ביותר הוא שתל אמריקאי.

 

  1. הניסיון של הרופא המטפל

אם אתם רוצים לקבל את הטיפול הטוב ביותר אתם צריכים לשלם בהתאם. אם תמצאו את עצמכם משלמים מחיר זול מאוד עבור טיפול של השתלת שיניים, אתם עשויים למצוא את עצמכם בסופו של דבר עם תוצאות זולות (כלומר, עם לא מעט בעיות). מידת ההצלחה של הטיפול תלויה בידע ובניסיון של הרופא וחשוב שתהיו מודעים לעובדה זו. ככל שהרופא צבר יותר ידע בתחום והוא משתמש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, כך גובר הסיכוי שתקבלו טיפול הולם.

 

  1. המצב הרפואי של המטופל

כל מטופל מגיע למרפאה של השתלת שיניים עם מצב רפואי שונה. העלות צפויה להשתנות בהתאם. כך שאם למשל מדובר במצב רפואי חמור שכולל דלקות בחניכיים ושיניים שדורשות עקירה או באופן כללי, מצבים שיש בהם סיכון גבוהה– המחיר צפוי להיות בהתאם.

 

לסיכום – מה טווח המחירים של טיפולים להשתלות שיניים?

כעת אתם יודעים את כל המשתנים שעשויים להשפיע על מחיר הטיפול. כך שאנחנו לא צריכים להסביר כי המחירים שיוצגו בפניכם כעת הם מחירים משוערים שלא בטוח שהם תואמים למצבכם הרפואי. להלן הפירוט:

  1. שתל באיכות ירודה – 800 ₪ – 1,500 ₪
  2. שתל באיכות טובה- 2,500 ₪ – 3,200 ₪
  3. מבנה לשתלים- 1,000 ₪ – 1,500 ₪

לסיכום, אם אתם רוצים לדעת את הסכום המדויק שאתם צפויים לשלם, כדאי שתפנו אל מרפאת שיניים ותבקשו הצעת מחיר מדויקת.

השתלת שיניים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם