כמה עולה השתלת שיניים ואילו תהליכים צריכים לעשות על מנת לקבוע תאריך

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לשיניים תפקיד חשוב בגוף האדם. הן גם משמשות ללעיסה וחיתוך המזון, אבל גם חיוניות לדיבור שלנו. כאשר השיניים שלנו נפגעות ולא מבצעות את תפקידן יותר, עלינו להחליפן. תהליך זה נקרא השתלת שיניים. במאמר הבא נלמד מהן העלויות של השתלה ומהם השלבים כדי לקבוע את תאריך ההליך הרפואי.

 

מהי השתלת שיניים?

השתלת שיניים הוא תהליך שבו מוציאים בצורה כירורגית שן שאינה מתפקדת בצורה טבעית, ומשתילים במקומה שן מלאכותית. ישנם מספר מקרים בהם יש צורך לבצע השתלה:

  1. מחלות שיניים ועששת – כאשר לא מטפלים בשיניים בצורה עקבית, יכולה להופיע מחלת העששת. זו, עשויה לפגוע בצורה קשה בשן ואז צריך לעקור אותה ולשתול חדשה.
  2. טראומה בשן –במידה והשן נפגעה או נשברה מתאונה או גורם חיצוני, יש להחליפה.
  3. ריקבון של השן – כשלא דואגים לבריאות חלל הפה, יכול להיווצר זיהום שבסופו של דבר יחדור אל השן ויפגע בה בצורה קשה, עד כדי כך שיהיה צורך להחליפה.

 

עלויות הטיפול

ישנם סוגים שונים של שתלים והמחיר שלהם נקבע לפי האיכות, תו התקן, ארץ הייצור וסוג החומר ממנו השתל עשוי. בנוסף, ככל שהרופא בעל נסיון ומשתמש במכשור חדש יותר, כך העלות תהיה בהתאם. רצוי לא לחפש דווקא אחר הטיפול הזול, שכן זול לא תמיד עובד לטווח הרחוק. למי שמחפש השתלת שיניים עם המכשור החדיש והיוקרתי ביותר בשוק, יוכל לקפוץ לביקור בעיר נס ציונה ולבקר את רופא השיניים שמומחה בהשתלת שיניים.

אחד הפרמטרים החשובים להשתלת שיניים הוא איכות המטפל והכלים שעומדים לרשותו. לכן, אם נשאלת השאלה כמה עולה השתלת שיניים בנס ציונה, התשובה לכך תהיה שטווח המחירים יכול לנוע בין מאות שקלים, ויכול להגיע עד אלפי שקלים ליקרים ולאיכותיים ביותר. למרות המחיר, מאוד חשוב לבחור שתלים איכותיים שיהיו חזקים מספיק בהחלפתם את השן שאיננה מתפקדת וכך למנוע הוצאות מיותרות בעתיד.

 

השלבים הנדרשים לפני השתלת השיניים

  1. בחירת רופא מנתח שמתאים לטיפול הספציפי שלכם. מדובר על הליך כירורגי ולכן בחירת הרופא חשובה במיוחד עבור מטופלים עם מאפיינים ייחודיים, כמו בעת השתלות שיניים למבוגרים וחולי סכרת.
  2. יש צורך לבצע בדיקות מוקדמות שקובעות האם המטופל מתאים לניתוח. הרופא יבדוק את התאמת השתל ויצלם את השיניים.
  3. המטופל צריך לקחת בחשבון שיצטרך לקחת כמה ימי מחלה מהעבודה וכך יוכל לקבוע את תאריך הניתוח.

 

שן תחת שן

השתלת שיניים היא לא הדבר הכי כייף . אבל בכל זאת, אם הגעתם למצב שעליכם לבצע אחת, שימו לב שאתם בוחרים את הרופא המתאים ביותר, את השתל האיכותי ביותר וכמובן מפנים לכך זמן מתאים בלו"ז שלכם, כי בכל זאת – אין לזלזל בבריאות שלכם, גם לא בבריאות השיניים.

השתלת שיניים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם