כמה עולה כרית ישיבה להריוניות?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כל אישה בהיריון יודעת שיש לה רשימה של פריטים שהיא חייבת שיהיו לה. פריטים שיאפשרו לה לעבור את ההיריון תוך כמה שפחות סבל (מכאבי גב, אגן וכו'). עובדה זו גרמה לנו להכין סדרת מדריכים שתציג בכל פעם פריט אחר שכל אישה צריכה שיהיה ברשימה שלה. המדריך הנוכחי יציג בפניכן, הריוניות יקרות, את כרית הישיבה ואת העלות שלה. הישארו אתנו ותגלו כמה תוציאו על הפתרון שיקל עליכן.

 

תכירו תחילה את הרקע לכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכן את כרית ההיריון שתשנה לכן את ההיריון, אתן צריכות לדעת כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנו אלינו חברות ששאלו אותנו איך הצלחנו להעביר את ההיריון שלנו עם התאומים (שהיום בני שנתיים). שכן, זה ידוע שהיריון עם עובר יחיד הוא לא פשוט, אז היריון עם 2 עוברים הוא מן הסתם לא פשוט כלל. במהלך השיחה אתן, מצאנו את עצמנו חוזרות ומסבירות על הפריטים ששינו את חיינו ואפשרו לנו להעביר את ההיריון בנוחות יחסית. כשהבנו שמדובר בעניין שמרתק נשים רבות, החלטנו לצאת בסדרת מדריכים. מדריך זה הוא ה – 1 בסדרה ובחרנו להתחיל עם כרית הג'ל להריונית בגלל שזה היה המוצר השימושי ביותר עבורנו במהלך ההיריון, ואם לומר את האמת – אנחנו משתמשות בו עדיין, ברגעים אלו ממש.

 

תכירי את כרית הישיבה להריונית ואת המחיר שלה

אם את מרגישה שאת לא מסוגלת לשבת יותר מכמה רגעים על הטוסיק במהלך ההיריון הנוכחי, את צריכה להכיר את המוצר שישנה את החיים שלך. זוהי כמובן כרית ישיבה. יש בה ספוג זיכרון שמכוסה בג'ל מתקרר. כזה שמאפשר לשמור על טמפרטורה נעימה ולמנוע הזעה. הכרית מתאימה את עצמה למבנה הגוף שלך והיא תאפשר לך להרגיש כאילו את יושבת על ענן. אנחנו רכשנו אותה ב – 269 ₪ במחיר מבצע.

 

שימי לב שאת רוכשת כרית איכותית

חשוב מאוד לציין שאת צריכה לשים דגש על האיכות ופחות על המחיר. שכן, אם מצאת כרית שעולה 30 ₪, את כנראה צפויה לקבל ממנה כאב גב יותר מזה שיש לך עכשיו. אנחנו נוהגות לומר שמי שמשלמת בזול, תשלם אחר כך ביוקר. לכן, חשוב לבדוק שמדובר בכרית איכותית באמת ולשלם עליה כמה שצריך.

 

איך תוכלי להיות בטוחה שאת רוכשת כרית איכותית?

בחירה בכרית איכותית תצריך ממך בירור מעמיק ברחבי הרשת. אנחנו ממליצות להיכנס לקבוצות פייסבוק של הריונית ולשאול אם יש למישהי המלצה לדגם מסוים או חנות מומלצת. כך אנחנו עשינו והגענו אל הכרית המושלמת. אם את לא נמצאת בפייסבוק, את יכולה להשתמש בפלטפורמות הבאות לאיסוף מידע:

  • פורומים
  • אינסטגרם
  • גוגל

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכן לדעת כמה עולה כרית ישיבה לנשים בהיריון. כעת, כשיש לכן את המידע, נותר לכן רק לבחור את הכרית המתאימה ביותר.

אישה ישנה

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם