כמה עולה רופא שיניים פרטי במרכז

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מרכזי הטיפול הרפואיים שוב נמצאים בתקופת עומס ענקית.

מרפאות של הקופות השונות שוב נהיו גורם הרתעה וכמו כל גל הדבקות – החלה הנדידה המחודשת למוסדות הרפואה במגזר הפרטי.

הפעם נשים על המוקד את רפואת השיניים במרכז, הארץ ונפרט בדיוק את טווח המחירים לטיפולי שיניים פרטי.

 

ניצחון הפרט על הציבורי

המאבק בין שתי המגזרים המדוברים קיים כבר עשרות שנים. אין מה לעשות, איפה שידו של האחד לא מגיעה, ידו של השני משגת. מרפאות השיניים הפרטיות ידועות כבר לאורך שנים כסיפור הצלחה מחתרתי ואפילו כיוון עבודה מצוין, ככך שאם אתה רופא שיניים עם ביקורות מצוינות וידוע בשל יחס אישי מופתי ומקצועי, הדרך להצלחה מתקצרת.

 

כל טיפול והמחיר שלו

בואו לא נשכח, טיפול שיניים הוא לא כמו להכניס את הרכב למוסך. נפלתם על "מוסכניק" גרוע? שם חלפים לא טובים? זה הרבה מעבר לעוד תקלה טכנית ברכב. חלל הפה שלנו הוא אחד האזורים הרגישים ביורת בגופינו. חיידקים, בקטריות, נוזלים ומוצקים – כל מה שנכנס לגופינו עובר שם. רופא שיניים פרטי, ועוד אחד מוצלח, יסייע לכם לקבל את הטיפול שלא הצלחתם לקבוע בשירות הציבורי והוא יהיה שווה כל אגורה.

 

טווח המחירים

כדי לסבר את האוזן וכך שיהיה לכם, קוראים יקרים, צפי לעלויות במידה ותבחרו בשירות הפרטי, דגמנו עבורכם את הטיפולים הפוצים ביותר ואת עלויותיהם הצפויות:

  • סתימת חור – הטיפול הנפוץ ביותר, אך לא "הגרוע מכולם". עלות של טיפול זה תתחיל מ- 300 ₪ ויכולה להגיע עד ל- 800 ₪. המחיר משתנה בהתאם למרוכבות סתימה ומיקום השן.
  • עקירה רגילה וכירורגית – במידה ומדבור בשן רגילה, עלות העקירה לא תעלה על 500 שקלים. במידה ויש צורך בעקירה כירורגית המחיר יכול להכפיל את עצמו. אמנם מדובר בניתוח קטן, אך בכל זאת ניתוח על כל השלכותיו.
  • ניקוי שיניים – עלות של ניקוי שיניים לא תעלה על 150 ₪. בדרך כלל, גם בשירות הציבורי, מציעה השיננית חיזוק שיניים באמצעות פלואוריד ועל זאת יש תופסת מחיר של 100 ₪ לפחות.

 

איך בוחרים

מציאת רופא שיניים פרטי שאפשר לסמוך עליו יכולה להיות משימה מורכבת מאוד. למזלנו, חברות הביטוח הפרטיות יכולות להפנות אותנו לרופאי שיניים מומלצים על ידיהן ואפילו בקרבת ביתכם.

 

מילים להרגעת הרוחות

עצם המחשבה על רופא שיניים פרטי יכולה להעביר לנו צמרמורת בגוף. למזלנו, טיפולי שיניים הם בין הטיפולים הנפוצים ביותר לקבלת החזר כספי עליהן מביטוח הבריאות. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את רופא השיניים שיעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר. מעבר לכך אין לכם מה לדאוג. טיפולי שיניים הם חלק משמירה על הגוף והבריאות שלנו. עלינו להתייחס אליהם כתהליך רפואי שגרתי, למרות הדעה הקדומה והחששות הנלווים אליהם.

מטבעות

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם