כמה עולה טיפול הקצעת שורשים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

השיניים שלנו הן חלק דיי ניכר מנראות פנינו והן מהוות חלק משמעותי מכרטיס הביקור שלנו בפני אחרים.

בהתאם לכך חשוב מאד לשמור עליהן, אבל לא רק מבחינות אסתטיות.

טיפול לקוי בסט השיניים שלנו יכול להביא לא רק לבעיות נראות בשיניים, אלא בעיקר לכאבים וסבל שלא נרצה לחוות.

כמובן, אחת הבעיות העיקריות בהגעה למצב זה הוא ההוצאה הכספית לכל הטיפול והשיקום.

טיפולי שיניים אינם הליך זול, אבל אם הגענו למצב שעלינו לבצעם בדחיפות חשוב לבחור ברופא שמומחה לבעיה שיש לנו וכמובן לדאוג ללמוד כיצד למנוע מצב גרוע יותר להבא, על מנת שהכסף שהוצאנו על הטיפול לא ירד לטמיון בסופו של דבר. חלק מהבעיות הכי נפוצות שנדרשות בטיפול היא דלקת חניכיים. לכן, חשוב ללמוד על הטיפול המותאם לה וכיצד בכלל להימנע מלהגיע למצב שבו הוא נצרך.

 

למה צריך טיפול הקצעת שורשים

טיפול זה נדרש עבור אלו שלא התמידו באופן מספק בפגישות הדו שנתיות עם השיננית שלהם ואלו שאינם מתמידים בניקיון השיניים. בעקבות מקרים אלו מצטברת אבנית לא רק מסביב לשן, אלא ממש בכיסי החניכיים, מה שמביא לכדיי התנדנדות השן והיחלשות השורשים שלה.

נוכל לזהות דלקת במידה והחניכיים שלנו כואבות ואדמומיות, ואם יורד דם בעת צחצוח שיניים. לעיתים ניתן לטפל בדלקת התחלתית רק על ידי ניקוי אבנית בסיסי אצל השיננית, אך אם מדובר על דלקת שכבר התפתחה ממש, עלינו לגשת לרופא ולקבל הפניה להקצעת שורשים.

 

מה הוא הליך הטיפול

במסגרת טיפול הקצעת שורשים שיננית תבצע הרדמה וניקוי מלא של האבנית שהצטברה בתוך כיסי החניכיים. ההליך מבוצע בהרדמה על מנת לחסוך בכאב מהמטופל כמובן. בהמשך לטיפול יתכנו בדיקות מעקב אצל מומחה חניכיים ואצל רופא השיניים שלנו.

חשוב לזכור כי בסופו של דבר הצלחת הטיפול תלויה אך ורק בנו. באתר של ד"ר דן קוזק נוכל לקרוא על כל הדרכים בהן נוכל לוודא את הצלחת הטיפול וכל דרכי ההימנעות מהגעה למצב קריטי שכזה: https://www.drdent.co.il/root-planing.

 

כמה יעלה טיפול זה

טיפול הקצעת שיניים הוא טיפול דיי בסיסי ועלותו נקבעת בהתאם להיקף בו הוא נדרש. משמע, דלקת חניכיים אינה בהכרח מתפשטת על כלל אזור הפה ויכולה להופיע רק בחלקו. לכן, נמצא כי טווח המחירים של הטיפול הוא החל מכ-500 ₪ ועד כ-3000 ₪.

יחד עם זאת, הכי חשוב לזכור כי מומלץ לבצע את הטיפול והמעקב תחת מרפאה אחת על מנת לוודא שאכן קיים שיפור וכי אתם מכירים את המטפלים שלכם.

 

לסיכום

טיפול הקצעת שיניים הוא אמנם טיפול בסיסי אבל ניתן להימנע ממנו אם נשמור על עצמנו כמו שצריך. הצורך בטיפול נובע מניקיון לא סדיר של השיניים ואי התמדה בהגעה לשיננית. טיפול מסוג זה יכול לעלות כמה מאות עד אלפי שקלים בהתאם לחומרת המצב שלנו.

מטבעות

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם