כמה עולה טיפול בגליובלסומה והאם יש דרך לחסוך בעלויות או בסבל

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

גליובלסומה שידוע לא פעם כסרטן המוח נחשב לאחד מסוגי הסרטן הקשים ביותר.

נכון לרגע כתיבת מילים אלו עדיין לא הומצאה תרופה שמאפשרת להיפטר מהסרטן ב-100% ובאופן מהיר ורגעי.

אך כן יש טיפולים שונים בגליובלסומה שמאפשרים לרסן ולעיתים אף לעצור את התפתחות המחלה.

רבים תוהים מהם הטיפולים הללו, מהי העלות שלהם והאם יש דרך לחסוך בעלויות או בסבל.

יצאנו לבדוק את כל הפרטים הללו וחזרנו עם כל התשובות העדכניות ביותר.

 

איזה טיפולים נעשים כיום בקרב חולי גליובלסומה ומה העלויות שלהם?

כיום יש כמה טיפולים נפוצים שנעשים בקרב החולים במחלה. הטיפול הנפוץ ביותר הוא ניתוח ובנוסף אליו מתבצעים גם טיפולי כמותרפיה, רדיותרפיה וטיפולי אופטיון. העלויות של כל טיפול משתנות בהתאם לפרמטרים שונים שקשורים לא פעם לביטוח הרפואי שקיים לאדם הסובל מהמחלה ולבחירת הטיפול הנבחר. מבירור שערכנו בנושא, לא התאפשר לנו להציג בפניכם את העלויות המדויקות. שכן, כל גורם רפואי שפנינו אליו ציין שהעלות נמסרת למטופל לאחר שזה מציג הפניה מהרופא המטפל.

 

פירוט אודות הטיפולים בגליובלסומה

אנחנו אמנם לא יודעי להציג בפניכם את העלות המשוערת, אך ניתן לומר בוודאות, לפי מה ששמענו מחולים במחלה זו שמדובר בסכומים לא מבוטלים. רגע לפני שנצא לבדוק אם יש דרך לחסוך בעלויות או בסבל, חשוב לנו להציג בפניכם את דרכי הטיפול הנפוצות ביותר:

 

  1. ניתוח

חולי גליובלסומה מופנים לא פעם לניתוח, במהלכו הרופאים מסירים מסה גדולה מהגידול הקיים. לא פעם, במצבים שבהם הגידול אינו ניתן להסרה, המנתחים לוקחים במהלך הניתוח דגימת ביופסיה שתאפשר להם לאבחן את המחלה באופן מעמיק יותר.

 

  1. רדיותרפיה

טיפולי הרדיותרפיה מתבצעים בדרך כלל לאחר שבוצעה כריתה או לאחר שנלקחה דגימת ביופסיה. טיפול זה נעשה באמצעות קרינה מייננת שמועברת ישירות אל הגידול כדי לשלוט ולהרוג תאים ממאירים.

בנוסף לכך יש גם את טיפול הכימותרפיה שמוכרים עבור רבים ואת טיפול האופטיון החדשני שיפורט בהמשך. למידע נוסף, קראו את הפסקה הבאה.

 

מה זה טיפולי האופטיון?

אופטיון נחשב לטיפול חדשני, מקומי ואינו פולשני שמכוון אל תאי הסרטן שמתחלקים במהירות במוח. הטיפולים הללו נעשים באמצעות מכשיר נייד שמאפשר למטופל להמשיך בשגרת היום יום שלו מבלי הפרעות. טיפולי האופטיון מאפשרים להפחית את הסבל באופן משמעותי לעומת הטיפולים שצוינו קודם לכן. שכן, מדובר בטיפול שפונה באופן ישיר אל הגידול ומפחית את הסיכויים שלו להתפתח.

 

מה המסקנות שלנו?

כעת אנחנו יכולים לומר לכם בוודאות שניתן לחסוך בסבל תוך ביצוע טיפולי האופטיון שמאפשרים לחולים ליהנות מיתרונות טיפוליים רבים. לגבי החיסכון בעלויות, נותר לכם לבדוק את הביטוחים הפרטיים שלכם ולבחון את העלויות השונות. אנו מאחלים לכם בהזדמנות זו בריאות איתנה ושתמצאו את הטיפול המתאים לכם ביותר שיאפשר לכם לעבור את המחלה בהקדם.

דולרים

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם