כמה עולה עדשות מולטיפוקל איכותיות

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

גיליתם שאתם לא רואים טוב למרחק וגם מקרוב? כנראה שאתם צריכים לבדוק אם עדשות מולטיפוקל יסייעו לכם.

רגע לפני שתיגשו אל חנות משקפיים אקראית ובוחרים בעדות מולטיפוקל, אתם צריכים לערוך בירור מקיף ולדעת פרטים אודות המחיר של העדשות והאיכות שלהן.

יצאנו לבדוק עבורכם את הנושא וחזרנו עם כל הפרטים שאתם צריכים לדעת.

אז כעת, אתם רק צריכים לקרוא את השורות הבאות:

 

מהן עדשות מולטיפוקל

יכול להיות שזו הפעם הראשונה שאתם צריכים לקנות עדשות מולטיפוקל. אם כך, אתם צריכים לדעת במה מדובר. אלו עדשות שכשמן כן הן. הן מאפשרות לכל אחד לראות ממספר מוקדים שונים. כלומר, הן מיועדות לראייה מהמוקדים הבאים:

  • רחוק
  • קרוב
  • מרחק ביניים

כאשר היתרון המשמעותי של עדשות אלו זו העובדה שהן חוסכות לכם שימוש בכמה זוגות. במקום שתמצאו את עצמכם מניחים זוג משקפיים אחד על הראש ושני תלוי על החולצה. אתם תהיו עם זוג אחד שישרת אתכם לכל מטרות הראייה. אלו בעצם שלוש עדשות משקפיים שמגיעות בעדשה אחת בלבד.

 

מה המחיר של עדשת מולטיפוקל איכותית?

אם יצא לכם לברר עם מכרים, קרובי משפחה או שכנים שכבר יש להם עדשות מולטיפוקל, אתם בטח יודעים שמדובר בעדשה יקרה יחסית. בניגוד לעדשה "רגילה" שבשבילה צריך לבצע רק בדיקת ראייה ולרכוש משקפיים חדשים, רכישה של עדשות מולטיפוקל עשויה להיות מורכבת יותר. הרכישה של עדשות אלו היא בעצם הרכבה אישית שמותאמת לכל מטופל בהתאם לנתונים האישיים הבאים:

  • סדר היום שלו
  • גילו
  • סוג העבודה שבה הוא עובד

כך שנניח, אדם שמרבית העבודה שלו מתבצעת בקריאה של חומר עיוני, יזדקק לעדשות שמתמקדות בעיקר בראייה מקרוב. לעומת אדם אחר, שנוהג רוב היום בכביש, הוא יצטרך עדשות שמתמקדות בעיקר בראייה למרחק. בעת התאמה של עדשות מולטיפוקל איכותיות, כל הפרטים הללו נלקחים בחשבון.

 

מה העלות של עדשות מולטיפוקל איכותיות?

הסירו דאגה מלבכם, הבטחנו שנציג בפניכם את המחירים של עדשות מולטיפוקל איכותיות ואנחנו נעשה זאת. מבירור שערכנו בנושא, אתם צפויים לשלם לרוב בין 1,000 ₪ לבין 4,000 ₪ עבור העדשות החדשות שלכם. חשוב לציין כי טווח המחירים רחב למדי, כך שאם אתם מתפשרים על עדשות איכותיות פחות, תוכלו לשלם קצת פחות מ-1,000 ₪ ואם תרצו עדשות איכותיות מאוד, אתם עשויים לשלם גם עד 8,000 ₪.

 

לפי מה נקבעים המחירים?

יש פרמטרים שונים שקובעים את המחירים, מדובר ברוב המקרים בפרמטרים הבאים:

  • העובי של העדשה
  • סוג הציפוי
  • היצר
  • דור העדשות (יש דור חדש ודור ישן)

 

לסיכום

המחיר של עדשות מולטיפוקל איכותיות מתחיל ב- 1,000 ₪ וצפוי לעלות בהתאם לפרמטרים שונים שייקבעו בעת קיום בדיקת הראייה שלכם. ההמלצה שלנו היא לשלם כמה שצריך ולא להסתכל על מחיר.

קופסה ועדשות

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם