כמה עולה ציפוי שיניים בחרסינה

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ציפוי שיניים הוא פתרון מודרני ומתקדם שהומצא בתחום רפואת השיניים, על מנת לספק מענה, לא רק בריאותי, אלא גם אסתטי,  מה שהופך אותו למאוד מבוקש ופופולרי.

הציפוי יכול לתת לאדם את הביטחון הנדרש כדיי שיוכל שוב לחייך ולהתגאות בסט השיניים הבריא והמחמיא שלו.

אבל איך נדע שמתאים לנו לעשות ציפוי?

אחד היתרונות המעולים ביותר בציפוי שיניים הוא כי מדובר בפתרון לטווח ארוך מאד, וזאת במידה ולא נעשה נזק לציפוי. הוא בעל היכולת להחזיר לאדם ביטחון עצמי, בריאות לשיניים, הפחתה בביקורים אצל רופא השיניים ופשוט שקט נפשי. בנוסף, מדובר בהליך קצר יחסית, אשר עיקרו הוא פגישות הדמיה וייעוץ אצל הרופא וחלופה נהדרת להליך יישור שיניים.

 

מהו ציפוי שיניים

לפני שנדבר על כמה עולה ציפוי שיניים חשוב לדבר על מהו בכלל ציפוי שיניים. ציפוי שיניים הוא לרוב עשוי מחומר החרסינה ובצבעו מדמה מאד את צבע השן הטבעית, ובכך לא ניתן לזהות שמדובר בציפוי.

כמובן שסוג החרסינה עלול להשתנות, או לא להתאים לכולם, ולכן ייעוץ הרופא כאן הוא קריטי ועיקרי להצלחת ההליך.

 

למה צריך ציפוי שיניים

ציפוי שיניים בא לתת מענה למגוון מאד רחב של בעיות ולכן הוא כה יעיל ומבוקש:

 

רווחים

מדובר בחומר שיכול לדמות שיניים מלאות ובכך לטשטש רווחים. לכן, אנשים שלא יכולים או רוצים לשים גשר בגיל מאוחר, נהנים מאד מיתרונות הציפוי.

 

צבע

כולנו מכירים את הגימיקים הקיימים בשוק להלבנת שיניים, שלא באמת עובדים. ציפוי שיניים לעומת זו הוא פתרון לטווח ארוך היות וצבעו לא משתנה כלל ונוכל לבחור בצבע לבן ויפה לסט השיניים שלנו, בלי לדאוג שהוא ייהרס.

 

הגנה על השן

שכבת הציפוי יכולה לשמש בתור שכבת ביטחון מגנה על שיניים פחות בריאות ובעלות סדקים. הציפוי מונע מחיידקים שונים להיכנס לשן ובכך פוחת הסיכוי לזיהומים ודלקות וכמובן תדירות הביקורים אצל רופא השיניים.

 

כמה ציפוי יעלה

ראשית, חשוב לדעת שלא כל סוג ציפוי מתאים לכל סוג של בעיה. לכן, טרם כל החלטה כמובן יש להתייעץ ולהקשיב היטב לרופא השיניים שלנו. בהתאם לסוג הציפוי שהוא ימליץ נוכל לבדוק היכן הכי עדיף לבצע את הציפוי.

ציפוי בקופות החולים יכול להיות מסובסד, אך היקף האפשרויות וסוגי הציפויים עלולים להיות מעטים מאד, לעומת האפשרויות הפתוחות דרך רופאי שיניים ומכונים פרטיים.

ציפוי שיניים עבור שן אחת בלבד, מהסוג הבסיסי ביותר של החרסינה, נוכל לעשות במאות שקלים בודדים. ככל שנעלה באיכות החומר כך המחיר יכול להגיע לאף עד אלפיים שקלים, אותם נכפיל בכמות השיניים הנדרשות בציפוי.

 

לסיכום

במידה ואנו מעדיפים לא לעשות גשר, או כל טיפול חודרני אחר ליישור שיניים או להלבנה, דעו כי ציפוי שיניים מחרסינה הוא הפתרון החדיש והטוב ביותר. מומלץ לקבל הסבר מלא מרופא שיניים מומחה.

זכוכית מגדלת ומחשבון

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם