כמה עולה מוצרי טיפוח טבעיים לתינוקות

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מוצרי טיפוח לתינוקות המיוצרים ממקור טבעי תורם לעור שלנו, בטח כאשר מדובר על תינוקות.

מוצרים שנחשבים ״רגילים״ מבוססים על מוצרים כימיים שאינם בריאים לגופנו או עורנו.

במוצרים שמיוצרים ממקור טבעי אין חומרים פארבנים שנחשב לחומר משמר, ועוד מוצרים כימיים שמוסיפים לשמפו שלנו, סבון, מרכך ועוד.

מוצרי טיפוח על בסיס הטבעני מיוצרים בעיקר מצמחים ממקור אורגני כמו שמן שקדים, שמן נבט חיטה ועוד.

 

קרמים ומוצרים טיפוח לתינוקות

אחד מהיתרונות הגדולים של מוצרים טבעיים לתינוקות, הוא גם מניעה של אדמומיות ותפרחת חיתולים. בעזרת מוצרים טבעיים לתינוקות תוכלו למנוע זאת מהקטנטנים שלכם. הקרמים עוזרים למנוע תפרחת חיתולים שעלולה להתפתח בקרב תינוקות.

במקרים רבים וגם נגמרת אדמומיות ועור מגורה, שמנים טבעיים עוזרים להפחית את המקרים הללו. שמנים טבעיים ממקורות אורגניים ומקורות טבעיים מסייעים לשמור על העור ועל הרכות שלו.

 

בדקו את המוצרים שלכם

לא כל מוצר המכונה ״טבעי״, הוא באמת כך. חשוב לבדוק את הכתוב על גביי האריזה וכך למנוע את הסיכון שתשלמו את מיטב כספכם על מוצרים שאינם יעילים ועלולים לגרום רק לנזקים לעור תינוקכם. הכימיקלים שתינוקות נחשפים אליהם בשנים הראשונות לחייהם עלולים להוות סיכון עבורם.

מוצרים כוללים מרכך שיער, שמפו, סבון, קרם החתלה ואפילו במגבונים שאתם משתמשים לתינוקות שלכם. בגיל מאוחר יותר, נושא זה יכול להיות פחות קריטי, אך בגיל הפעוטות והקטנטנים, נושא החומרים הכימיקלים עלול לגרום לבעיות רבות.

שימוש בחומרים שאינם טבעיים עלולים לגרום לפריחה, גרד ובסופו של דבר גורמים לירידה במערכת החיסונית של היקר לכם מכל. חשוב מאוד להימנע מכך ולא לחשוף אותם לכך ולהשתמש במוצרים ממקורות טבעיים שאתם בטוחים שהם כאלה. מאחר והם אינם יכולים לבחור את השימוש במוצרי טיפוח (לפחות בגילאים האלה…) חשוב לעשות את הבחירה הנכונה עבורם לאחר בדיקה של הרכיבים על גביי האריזה.

 

מחירים למוצרים טבעיים

המחירים נעים בין 25-50 שקלים בדרך כלל למוצרים כמו קרמים. קרמים לאמבטיה עלולים להיות יותר יקרים, ומומלצים לשימוש בעיקר בשלושה החודשים של התינוקות שלכם. המחירים ינועו באזור ה40 שקלים עד כ-80 שקלים. מוצרים כגון תחלבי רחצה ושמפו ישמשו אתכם לרוב לאחר שלושה החודשים האחרונים. המוצרים גם נעים בין 30 שקלים עד 60 שקלים.

שמנים גם מאוד מומלצים לניקוי עור התינוקות בזמן ההחתלה. השמנים מסייעים למריחה ועיסוי העור, גם כתוספת למקלחת. השמנים הטבעיים ישמרו את עורם של תינוקכם נעים למגע, בריא ורך. יעיל מאוד כנגד יובש. המחירים בדרך כלל נעים בין 30 שקלים עד 80 שקלים.

 

לסיכום

שימוש במוצרים טבעיים עבור הקטנטנים שלכם יכול להיות משנה חיים עבורם. חשיפה לכימיקלים בגיל כל כך צעיר עלול לגרום לנזקים ממושכים. חשוב לבדוק את המוצרים המוטבעים על גביי האריזה ולוודא שהמוצרים שאתם משתמשים בהם טבעיים, ועוזרים לכם לטפל בצורה הטובה ביותר בילדכם.

דולרים

 

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם