כמה עולה מסאז' עד הבית?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מי שמכיר אותנו טוב יודע שאנחנו חובבי מסאז' מושבעים. שכן, כל שבוע אנחנו ניצבים בקליניקה של המטפל שלנו שיודע בדיוק מהן הנקודות בגוף שלנו שזקוקות לעיסוי. הרי כותבי תוכן שמעלים תכנים שונים לרשת ועוסקים באופן יום יומי בהקלדה וחיפוש של חומרים מעמיסים על הכתפיים, הידיים ועל הראש. העומס הזה פתיר וניתן להפחית אותו תוך ביצוע מסאז' בתדירות גבוהה. לאחרונה שמענו שיש אפשרות לקבל מסאז' עד הבית והיה לנו ברור שלא רק שנבדוק את העניין, אלא גם נכתוב עליו מדריך. הישארו אתנו ונגלה כמה זה יעלה לנו.

 

תכירו תחילה את האנשים שעזרו לנו להגיע למסקנות בנושא

רגע לפני שנציג בפניכם את התשובה לשאלה המתבקשת, עלינו לומר לכם כי המדריך הנוכחי נכתב תוך ליווי מטעם גורמים חיצוניים. זהו מידע שאנחנו מחויבים להציג כבר בתחילת המדריך. הגורמים הללו הם בעצם אנשים שמזמינים מסאז' עד הבית בתדירות גבוהה. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו סקר בקבוצת פייסבוק שעוסקת בתחום ושאלנו אותם כמה הם משלמים. קיבלנו מעל ל – 500 תגובות שרק בלבלו אותנו וגרמו לנו להבין שמדובר בעניין  די מורכב.

 

כמה יעלה לכם טיפול עד הבית? ולמה זו שאלה מורכבת?

גילינו שהשאלה על עלות של מסאז עד הבית היא מורכבת מכמה סיבות:

  1. יש כל מיני סוגים של מסאז'
  2. לכל מטפל יש תמחור אחר
  3. המחיר משתנה בהתאם למשך הטיפול

כך שבעצם, אי אפשר להציג בפניכם מחיר קבוע, בגלל שהוא משתנה בהתאם לפרמטרים שצוינו לעיל.

 

מה אתם צריכים לעשות כדי לקבל מחיר מדויק?

אם אתם רוצים לקבל הצעת מחיר מדויקת בנוגע לעלות של מסאז' עד הבית, עליכם לפנות אל בעל מקצוע שעוסק בתחום העיסוי שאתם מעוניינים בו. יש לא מעט תחומים כאלו, למשל: עיסוי רקמות עמוק, עיסוי רפואי, עיסוי תאילנדי, שיאצו וכו'. רק לאחר שתדעו מהו המסאז' שאתם רוצים, תוכלו לענות על שאר הפרמטרים ולקבל הצעת מחיר מדויקת.

 

מה חשוב לדעת על הזמנה של מסאז' עד הבית?

רגע לפני שתזמינו מסאז' עד הבית, אתם צריכים לדעת כי עליכם לבדוק היטב מהו סוג המסאז' שאתם מעוניינים בו. שכן, יש מי שמעדיפים מסאז' עדין ולא כואב, בעוד אחרים יעדיפו מסאז' חזק וכואב בגלל שהם יודעים שזו הדרך לשחרר את השרירים מהכאב. תשאלו את המטפל כל מיני שאלות לפני שאתם מזמינים אותו כדי שתוכלו לוודא שהוא מציע את הטיפול המתאים לכם. רק לאחר שתהיו בטוחים שמדובר בטיפול שעונה לדרישות שלכם, תבצעו הזמנה של הטיפול עד הבית.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת כי אי אפשר לומר מראש כמה עולה מסאז' שמגיע עד הבית. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים, עליכם רק לבדוק מהו סוג המסאז' המתאים לכם ולבצע הזמנה. נאחל לכם שתרגישו טוב!

עיסוי בגב

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם