כמה עולה להשתמש ברכיבים שיסייעו לבריאותכם – ומה הם? 

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כולנו מעוניינים בגוף ונפש בריאים. לטובת כך, עדיף שהטיפול והטיפוח של גופנו יהיה קבוע ככל הניתן כדי שנוכל לשמור על שגרה בחיינו. חשוב לוודא שאנחנו צורכים מזון בריא ומאוזן, לצד שימוש בחומרים עם רכיבים שמיטיבים עם הגוף שלנו ויכולים לסייע בחיזוק המערכת החיסונית. באילו רכיבים מדובר? המשיכו לקרוא ותגלו שיש כמה כללים חשובים שעוזרים לנו לשמור על גוף בריא ואיתן.

אתם וודאי תוהים מה הכוונה בטיפול וטיפוח הגוף שלנו בשגרה. אז לפני הכל חשוב להקשיב לגוף, להגן על העור מחשיפה לשמש, להרבות בשתיית מים ולהקפיד על ניקוי קבוע של העור בסבון מתאים. מלבד הכללים האלה, חשוב להיעזר במוצרים כמו תמציות ושלל מוצרים טבעיים, שייעודם, בין היתר, הוא חיזוק המערכת החיסונית והעשרת הגוף ברכיבים טובים שמסייעים לו להישאר חזק ובריא. קצת על הרכיבים שכדאי לוודא שנמצאים בתמציות הללו וכמובן – כמה יעלה לך להשתמש בהם?

 

שימוש בצמחי מרפא

השימוש בצמחי מרפא ובפטריות למטרות רפואיות שונות הוא כמובן אינו חדש, אלא תחום ידע עתיק יומין. ישנם חומרים שהשימוש בהם כשלעצמו, או במיצוי שלהם במים, ידועים ככאלה שעושים פלאים ומסייעים בפתרון בעיות בריאותיות או בעיות עור שונות כמו אלוורה ובזיליקום.

בעוד שעלי בזיליקום ניתנים להשגה בקלות יחסית וג'ל אלוורה ניתן להשגה בכל בית מרקחת, ישנם חומרים המועילים לבריאותכם, אך בייצור עצמי וביתי קשה יותר להגיע לשימוש בהם. להלן מספר דוגמאות:

עור

פטריית מאייטקה

פטריית המאייטקה גדלה ביערות בהם מזג האוויר הוא קריר או קר. היא צומחת בבסיסי העצים אך במקרים מסוימים ניתן למצוא אותה גם בחופים או על גזע עץ מת. המאייטקה מסייעת במצבים של מערכת חיסון חלשה, לחץ דם גבוה, דלקת כבד. כמו כן, היא גם עשירה בנוגדי חמצון שמסייעים להגנה על העור מנזקי השמש. יתרון נוסף שלה הוא שהיא בטוחה לחלוטין לשימוש בהיריון ובהנקה.

 

פטריית ראיישי

פטריית הראיישי, בדומה לפטריית המאייטקה, גדלה ביערות, ניתן לראות אותה צומחת לצד או בתוך עצים. היא משמשת כפטריית מאכל ובנוסף מסייעת כחלק מטיפול בדיכאון ותורמת לחיזוק המערכת החיסונית על ידי נוגדי חימצון ומעכבי חמצון. כך היא מאפשרת גם הגנה ושמירה על הבריאות.

פטריית ריישי

שורש אסטרגלוס

צמח האסטרגלוס צומח בצפון סין. הוא משמש ברפואה הסינית מזה שנים רבות למטרות שונות, ביניהן מניעה של התפרצות דלקות, סיוע בהחלמה של תהליך דלקתי וחיזוק תהליכי עיכול וספיגה. ככזה הוא מסייע לשפר את המערכת החיסונית כולה.

 

מניפיקה

את שלושת הרכיבים שהזכרנו, ועוד רבים, ניתן למצוא במוצר של מניפיקה – manifika, וביניהם תמצית המניפיקה המשפרת את יעילותה של מערכת החיסון, מסייעת בהורדת סטרס, עוזרת בהתמודדות עם שפעת וכן יעילה במיוחד בטיפול של ילדים ותינוקות בזכות הספיגה המהירה בגוף וטעמה המתקתק אשר קוסם לילדים.

ניתן לרכוש כמה מוצרים תחת המותג, בגדלים שונים. את התמצית של שלושת החומרים שהוזכרו – מאייטקה, ראיישי ואסטרגלוס, ניתן לרכוש במחיר של 330 ₪ לבקבוק מאה מ"ל + 30 מ"ל נוספים.

 

לסיכום

כולנו רוצות (ורוצים) עור מטופח, ואף משקיעות ברכישת התכשירים המתאימים לכך. ישנם כמה רכיבים שחשוב לוודא שהם קיימים במוצרים שאנו צורכים ועליהם פירטנו במאמר זה, לרבות עלויות תמציות שונות. לחיי היופי והבריאות!

עור פנים בריא יותר

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם