כמה עולה כרית היריון?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

היריון הוא פלא, ואין ספק שזה אחד התהליכים הקסומים והמדהימים שיש, אבל הוא גם יכול להיות תקופה לא פשוטה בכלל עבור האישה ההרה, שצריכה להתמודד עם שינויים נרחבים בגוף שלה ובמצבה הנפשי והמנטלי. באופן, דווקא בתקופה הזו שבה היית רוצה יותר מכל לישון כמה שאת יכולה, כדי לספק לך ולתינוק שלך את האנרגיה הדרושה לתהליך המופלא שאתם עוברים, שינה יכולה להיות דבר קשה ובלתי מושג, שמופרע על ידי כאבים בגוף, וקושי למצוא תנוחה נוחה. בדיוק לשם כך, ולשם מענה על צרכים נוספים שקשורים בהיריון ובלידה – פותחו כריות ההיריון, שיכולות לספק לגוף האישה ההריונית את התמיכה האולטימטיבית. אבל כמה עשויה לעלות כרית כזו? התשובה – תלוי.

 

סוג הכרית

קיימים סוגים רבים של כרית היריון, שכל אחד מהם יכול לשמש את האישה לצרכים שונים – שינה, ישיבה, הנקה וכו'. מעבר לכך – הגוף של כל אישה הוא שונה, וכן התחושות וההעדפות שלה, ככה שהריבוי בסוגי כריות יכול להבטיח שלכל אישה תהיה הכריות המיוחדת שמתאימה לה בדיוק ומספקת לה את הנוחות המיטבית במצבה. תוכלו למשל למצוא כריות שצורת מזכירה את האות ח', והן גדולות כמעט כגודל אדם. אפשר לסדר אותן במגוון דרכים כדי להשתמש בהן בדיוק באופן הדרוש – למשל, כדי לתת תמיכה מלאה לגב וכל עמוד השדרה. קיימים סוגים שנראים יותר כמו האות ו', והם עשויים להתאים לצרכים אחרים, למשל – לתת תמיכה לרגליים ולבטן.

 

חומרים ואיכות

כדי לקבל מוצר שמספק את הנוחות שלה ציפית (no pun intended), חשוב לוודא שהכרית עשויה מהחומרים האיכותיים ביותר, כדי שתהיה עמידה, נעימה, תספק תמיכה טובה ותהיה לחלוטין בטוחה לשימוש. מומלץ להשתמש בכריות שעשויות כותנה, שהינה אחד הבדים הטבעיים, הנעימים והבטוחים למגע עם העור.המילוי אמנם לא נוגע ישירות בעור, אבל משפיע מאוד על הדחיסות וההרגשה של כרית. רצוי לבדוק מראש את המשקל של הכרית כדי לקבל אינדקציה על איכות המילוי – מצד אחד שלא תהיה כבדה מדי וקשה לשימוש, ומצד שני שלא תהיה קלה מדי, כי אז כנראה שהיא לא תוכל לספק תמיכה משמעותית.

 

אביזרים נלווים

במוצרים עשויי בד שבאים במגע עם הגוף, כמו בגדים, כדאי שתהיה יכולת לכבס אותם מדי כמה זמן, בשביל החוויה הכי נעימה ובטוחה. כריות היריון רבות מיוצרות באופן כזה שהציפית יכולה להיפרד מהמילוי ולעבור כביסה (כמובן, בהתאם להוראות הכביסה שמותאמות למוצר המסוים). קיימות חברות שמאפשרות קנייה של הציפית בלבד, ככה שאפשר להחליף לגמרי את הציפית במקרה הצורך, או אפילו סתם בשביל לגוון עם הצבעים.

 

ובשורה התחתונה

בשקלול של כל הפרמטרים שעסקנו בהם, המחיר של כריות היריון נע בדרך כלל בין 200-500 ש"ח, כשהצד היקר יותר מייצג את הכריות הגדולות והאיכותיות יותר, והצד הזול מייצג סוגים של כריות שעשויים להיות יותר קטנים, מותאמים לאיזורים ממוקדים יותר וכיו"ב.

כרית היריון

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם