כמה עולה להקים ולהטמיע מחשבון bmi באתר

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ברצונכם למצוא דרך יעילה לשימוש במחשבון bmi? יש כמה דרכים לעשות זאת. תוכלו לנסות לתכנת את אתר האינרנט שלכם כך שהמחשבון יופיע בו, אך מדובר בפעולה מורכבת שתאלצו לשלם בשבילה סכום גבוה למתכנת. אם אתם רוצים להקל על עצמכם תוכלו לשים קישור לאתר המתמחה במחשבונים מסוגים שונים, בניהם מחשבון bmi ובו נמצא הסבר מפורט על השימוש במחשבון זה. במאמר זה יפורט כל מה שצריך לדעת לגבי מחשבון bmi וכיצד ניתן להטמיע אותו באתר או לקשר אליו דרך האתר שלכם. 

 

מחשבון bmi: מדוע הוא קריטי

אם האתר שלכם עוסק בענייני כושר, תזונה, נפש בריאה בגוף בריא, הגעתם למקום הנכון. מחשבון bmi הוא קריטי לשימוש באתר שלכם ובלעדיו התוכן שלכם יהיה פחות רלוונטי ועדכני. bmi משמש היום בתי חולים בכל העולם, רופאים ואנשי טיפול שונים, דיאטניים ועוד, כדי לזהות באופן חד משמעי מצבים מסכני חיים כגון תת משקל או עודף משקל חמור, להבין מה רמת החומרה של מצבים אלו ולתת להם טיפול ומענה הולמים בצורה המהירה והבריאה ביותר.

 

איך עובד מחשבון bmi

מחשבון הbmi מבוסס על נוסחה פשוטה. נוסחה זו לוקחת בחשבון את המשקל ואת הגובה. המשקל של האדם בקילוגרמים מחולק לגבוהו בריבוע במטרים. נשמע מעט מסובך? אין ספק כי אם עושים זה חישוב באופן ידני עלולים להסתכן בטעויות חישוב שונות ולא תמיד ברור אם עושים את החישוב בצורה הנכונה.

היום בזכות מחשבונים פשוטים לתפעול אונליין ניתן לחשב את הbmi של כל אחד תוך פחות משניה על ידי הקלדת נתונים ונתינה למחשבון לעשות את עבודתו.

 

שימוש נכון במחשבון bmi באתר

כפי שנכתב קודם לכן מומלץ לשים באתר שלכם קישור למחשבון bmi אמין. במחשבון זה המשתמש יצטרך להזין את משקלו ואת גובהו ולא לבצע שום חישובים נוספים, משום שהמחשבון יבצע זאת עבורו.

לאחר הזנת נתונים אלו ולחיצת קליק אחד בלבד תוכלו לקבל מיד את הbmi שלכם ולהסיק לפיו מסקנות, האם הוא עומד בהגדרת המשקל התקין? האם מדובר בתת משקל או עודף משקל? מסיקים מסקנות אלו על ידי השוואה לטבלת מדד הbmi העולמית:

תוצאת BMI תוצאה
עד 18.5 תת-משקל
18.5 – 25 משקל ברמה תקינה
25 – 29.9 עודף משקל
30.0 – 34.9 השמנה בדרגה 1
35.0 – 39.9 השמנה בדרגה 2
40 ומעלה השמנה בדרגה 3

על ידי השוואה לטבלה זו תוכלו לדעת אם משקלכם נמצא על סקאלה מסוימת לטפל בעניין בהתאם.

 

לסיכום

שימוש במחשבון bmi הוא חשוב וקריטי למגוון מטרות. אין צורך להסתבך עם הטמעה של המחשבון עצמו באתר שלכם, תוכלו לקשר את התוכן באתרכם לאתר אשר בו קיים מחשבון bmi מובנה, להזין בו נתונים ולהבין מה ה-bmi שלכם.

אתר אינטרנט

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם