כמה עולה בדיקת PCR לפני טיסה או בדיקת אנטיגן

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

העלויות של בדיקות הקורונה משתנות מעת לעת. כך שלא מעט ישראלים מוצאים את עצמם מחפשים את המחירים המעודכנים ברחבי הרשת. אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם מחפשים גם כן את העלויות הללו. כדי שתוכלו לקבל את כל המידע העדכני ביותר במקום אחד, יצאנו לבדוק עבורכם את הפרטים וחזרנו עם העלויות השונות. קראו את השורות הבאות ותגלו את כל המידע שאתם צריכים.

 

הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך

המדריך הנוכחי נכתב תוך ליווי מטעם גורמים שמבינים דבר או שניים בכל הנוגע לבדיקות ה- PCR שיש לבצע לפני העלייה אל המטוס. שכן, כידוע לכם, ההנחיות משתנות מפעם לפעם וגם המחירים משתנים בהתאם. כך שבחרנו לפנות אל מי שערכו את הבדיקות הללו בתקופה האחרונה כדי לשמוע מהם את הפרטים המעודכנים ביותר אודות העלויות.

 

אז כמה עולה בדיקת PCR לפי טיסה?

אם ביצעתם בעבר בדיקת PCR לפני טיסה אתם כנראה כבר יודעים שהעלות משתנה בהתאם לסוג הבדיקה. שכן, יש את האפשרות לבצע בדיקה רגילה ויש את האפשרות לבצע בדיקה מהירה שנקראת במרבית המקרים בדיקת אקספרס. העלות של בדיקה רגילה נעה סביב ה – 90 ₪ ובדיקת האקספרס נעה סביב עלות של – 150 ₪. תלוי איפה בוחרים לערוך את הבדיקה.

 

מה העלות של בדיקות אנטיגן?

אם אתם צריכים לבדוק את המחירים של בדיקות אנטיגן לטסים לחול נציין בפניכם כי נמסר לנו שמדובר בבדיקות מהירות שהתמחור שלהם אחיד. כך שאתם צפויים לשלם כ – 60 ₪ פחות או יותר ולקבל את התשובה לדגימה שלכם לאחר כ – 15 דקות בלבד.

 

פרטים שחשוב שתדעו אודות הבדיקות השונות

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו בפנינו שיש כמה פרטים שהם גילו ברגע האחרון. לדבריהם, אם היו יודעים אותם קודם לכן, הדבר היה חוסך להם הרבה זמן ותסכול. הנה כמה עובדות שהומלץ לנו להציג בפניכם:

  • יש עמדה בשדה התעופה שפתוחה 24 שעות ביממה כ – 7 ימים בשבוע. כך שאתם יכולים להגיע בכל רגע נתון
  • לא צריך לתאם תור אל הבדיקה. אפשר פשוט להירשם און ליין דרך האתר הייעודי של אותה חברה
  • הבדיקות הללו מאושרות לטסים לחו"ל

 

למה חשוב שתדעו את הפרטים הללו?

נוסעים רבים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו שהם בזבזו זמן רב בחיפוש אחר עמדה לבדיקת PCR באזור המגורים שלהם. כשהתברר להם שיש עמדה בנתב"ג, הם הבינו שיכלו פשוט להגיע לשם ולבצע את הבדיקה כ -5 שעות בערך לפני העלייה למטוס. אז חשוב שתדעו זאת כדי שתקלו על עצמכם. גם כך יש לכם טיסה וחופשה לארגן.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את העלויות של בדיקת PCR לפני טיסה או בדיקת אנטיגן. כעת, אנו נאחל לכם שתהיה לכם טיסה נעימה ונטולת חולי וקורונה.

מטוס

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם