כמה עולה השתלת שיער בטורקיה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

גברים ונשים רבים המתעניינים בהשתלת שיער, שומעים ישר כמה כדאי להם להימנע מלבצע את הטיפול הזה בארץ ומתחילים לחפש אלטרנטיבות אחרות זולות יותר.

אחת המדינות הבולטות בהקשר של השתלות שיער היא טורקיה והסיבה העיקרית לכך היא כמובן, המחיר.

אז האם המחיר של השתלת שיער בטורקיה הוא באמת כל כך נמוך? האם יש טווח מחירים משתנה? יצאנו לבדוק וחזרנו עם תשובות.

 

לא רוצה לצאת פראייר

כמו בכל תחום, גם בהשתלות שיער, הישראלי המצוי לא רוצה לצאת פראייר, ובצדק. בעוד שבארץ המחירים מטפסים עד 10,000 דולר, בטורקיה תוכלו למצוא חבילות המציעות טיסה, מלון ותהליך השתלה במחיר משתלם יותר. ובכל זאת, גם בטורקיה מדובר בכמה אלפי דולרים, ולכן אם אתה מעוניין לעשות השתלת שיער בטורקיה, כדאי שתבין לאיזה מחיר צריך להיערך.

 

על מה אני משלם?

לפני שנתחיל לדבר על המחירים, חשוב להבין על מה בעצם אנחנו משלמים כל כך הרבה. כאשר אנו מדברים על השתלות שיער, צריך לזכור שמדובר בפרוצדורה רפואית שנחשבת למורכבת. השיטה שמשתמשים בה כיום להשתלות היא שיטה טכנולוגית מתקדמת שהפכה את התהליך לפשוט יותר גם למבצע וגם למטופל. יחד עם הקידמה, עלה כמובן גם המחיר של הטיפול בצורה משמעותית.

 

מדוע יש טווח מחירים משתנה?

טווח המחירים בהשתלות שיער משתנה בין מטופל למטופל בכל ארץ וכך גם בטורקיה. הסיבה לכך היא שהמחיר תלוי במספר הזקיקים שבהם משתמשים בהשתלה. המספר הזה כמובן, משתנה מאדם לאדם מה שמשפיע רבות על המחיר. בנוסף לכך, שיטת הטיפול היא גורם נוסף וחשוב לקביעת המחיר הסופי לטיפול.

 

גורמים נוספים

גורמים נוספים שיכולים להשפיע על המחיר הסופי של ההשתלה הם הציוד הרפואי שבו משתמשים, פגישות ייעוץ לפני התהליך ופגישות ליווי לאחר התהליך, וטיפולי חיזוק. כאשר מבצעים השתלת שיער בטורקיה, כמובן שמתווספות גם הוצאות של טיסה, מלון, נסיעות וארוחות שכלולות בכל טיסה לחו״ל.

 

אני לא יודע כמה זה עולה לי

טווח המחירים של השתלות שיער בטורקיה נע בין 2,500 דולר ל-4,500 דולר. גם המחיר היקר ביותר של השתלות שיער בטורקיה, הוא יותר זול מכל מרפאה שמציעה שירות זה בארץ. נכון, אנשים רבים מרגישים שהם צריכים את הקירבה ואת תחושת הנוחות במעבר של הליך רפואי במקום שהם מכירים עם מעטפת ביטחון, אך רבים מוותרים על כך כאשר הם נחשפים להבדלי המחירים המשמעותיים ומבינים כי גם בטורקיה הם יוכלו למצוא מרפאה מקצועית עם שירות אדיב ועוטף לכל לקוח.

 

אבל למי אכפת כמה זה עולה לי

לכולנו אכפת. אנחנו רוצים לקבל את הטיפול הטוב ביותר במחיר המשתלם ביותר, ובמקרה של השתלות שיער, טורקיה מציעה לכל ישראלי מעל ומעבר. ניתן למצוא טיפולים שונים וטובים בטווח מחירים זול ונח, והכי חשוב – הרבה יותר משתלם.

דולרים

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם