כמה עולה סל היריון מושלם?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

היריון הוא תקופה מדהימה בחייה של אישה. החוויה של חיים שצומחים בתוכך היא מרגשת ומופלאה לאין תיאור.

תכונות כמו אהבה ואימהות צומחות בלב בזמן ההיריון ומכינות אותנו להיות אימהות מופלאות. נשמע מושלם נכון? אז זהו שיש גם כמה חסרונות.

תקופת היריון תהיה מושלמת אם תדאגי לעצמך וידאגו בשבילך לכל החפצים שאת צריכה – חפצים מפנקים, חפצים בריאותיים, חפצים לתינוק שיגיע וכו'.

רוצים לדעת איך להרכיב סל מתנות מושלם להריונית? כמה עולה סל כזה מה הכי ישמח את האישה שלכם? הכתבה הבאה במיוחד בשבילכם.

 

מה חשוב שיהיה בסל?

  1. בריאות מעל הכל! אם האישה שלכם סובלת מבעיות גב חשוב שתקנו לה חגורת היריון ששומרת על יציבה נכונה. הגב כורע תחת עומס גדול מאוד בזמן היריון וחשוב לטפל בכך כדי למנוע נזקים עתידיים. המוצר החשוב שיותר שיהיה בסל המתנות המושלם תכינו להריונית הוא חגורת היריון.
  2. כרית היריון והנקה – תקופת היריון דורשת הרבה כוחות נפשיים ופיזיים. על מנת לתדלק את הגוף באנרגיה חשוב לשמור על שינה טובה, איך תעשו זאת בזמן ההיריון? פשוט תקנו להריונית כרית היריון שמאפשרת לישון בנוחות עם בטן גדולה. כמו כן, הכרית תשמש אותה גם אחר כך בזמן ההנקה.
  3. פינוקים – בזמן ההיריון הגוף דורש מזון רב יותר כדי להאכיל גם את העובר שמתפתח. תקנו לאישה שלכם את הפינוקים שהיא הכי אוהבת – אם זה שוקולד, מיצים, חטיפי בריאות וכל מה שבא לה. אוכל הוא לא רק הזנה פיזית, הוא גם הזנה נפשית ורגשית.
  4. לשמור על לוק אופנתי – תוכלו לקנות להריונית מתנות שקשורות בטיפוח – קרמים, בגדי היריון, תכשיטים ועוד. תקנו לה מה שהיא הכי אוהבת.

 

כמה עולה כל היופי הזה?

הכל תלוי בהשקעה שלכם, אם תיקנו לה הרבה מוצרים ופינוקים זה יעלה יותר. חשוב לפזר את המתנות במהלך ההיריון כדי לשמח את האישה שלכם כל פעם מחדש, לכן עדיף לקנות כמה סלי מתנות בינוניים מאשר סל אחד ענק. בשביל שתקבלו כיוון, הנה קצת מחירים –

  1. כרית היריון – 350 – 500 שקלים לכרית איכותית.
  2. חגורת היריון – 200 – 300 שקלים לחגורה איכותית. חשוב לקנות חגורה איכותית, כי מדובר בבריאות שלכן!
  3. מארזים של קרמים מפנקים להיריון עולים בדרך כלל 100 שקלים ומעלה, תלוי בכמות של מוצרי היריון במארז.

 

לסיכום

כדי להפוך את ההיריון לתקופה מדהימה וטובה, חשוב שתעניקו לאישה שלכן כל מה שהיא צריכה ונכון בעבורה – פינוק, מוצרים בריאותיים וכו'. המוצר החשוב ביותר הוא חום ואהבה! אם היא תרגיש שהיא לבד היא לא תוכל לשאת בעול הזה והיא תתעצב. עשו הכל למען האישה שלכן – מחפשים חנות עם מוצרים איכותיים להיריון? היכנסו לאתר של הריונית והרכיבו סל מתנות מדהים.

 

בטן הריונית

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם