כמה עולה לבצע בדיקת החזר מס? וכיצד להימנע מבירוקרטיה מיותרת

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הביורוקרטיה הישראלית מסורבלת ונותנת את התחושה שהמדינה עושה הכל במטרה להקשות על האזרח. אבל, העידן הדיגיטלי מצליח לפשט לפחות חלק מהתהליכים הביורוקרטיים והדבר נכון גם בכל הקשור לביצוע בדיקת זכאות להחזר מס בסוף שנה והגשת בקשה במידה ואכן מגיע החזר כזה. החזר מס יכול להגיע הן לעובדים שכירים והן לאנשים שיש להם עסק עצמאי אולם, מי שמנהל עסק עצמאי על פי רוב נעזר ברואה חשבון מקצועי על בסיס שוטף ועובד שכיר לא. ישנן שתי דרכים לבצע בדיקת זכאות להחזר מס האחת באופן עצמאי וללא עלות והשנייה באמצעות רואה חשבון ותשלום של כמה מאות שקלים.

 

שתי דרכים לבדיקת זכאות להחזר מס

 

בדיקת זכאות ללא עלות

ברחבי הרשת ניתן למצא מספר לא קטן של סימולטורים חינמיים לבדיקת זכאותכם, במרבית המקרים מדובר בשירות שנותנים משרדי רואי חשבון גדולים. הבדיקה די פשוטה ודורשת מכם להכניס לסימולטור נתונים מסוימים הקשורים להכנסות שלכם בשנת המס ולשיעור המס ששילמתם. הסימולטור מחשב את תשלומי המס ששילמתם אל מול תשלום המס שצריך היה לשלם על פי הנתונים ורושם לכם האם מגיע לכם החזר ומה גובהו. הליך מהיר שחוסך הרבה זמן.

 

בדיקת זכאות בתשלום

הדרך הטובה ביותר שתייצר עבורכם את התוצאה הטובה ביותר כלומר, את החזר המס הגבוה ביותר היא בעזרת רואה חשבון מקצועי. רואה החשבון מכיר את הנושא, מכיר את השפה המקצועית באמצעותה יש לתקשר עם פקידי מס הכנסה ולכן, הוא יצליח להוציא עבורכם את החזר המס המדויק והגבוה ביותר. זו הדרך הבטוחה לקבל באמת את החזר המס שמגיע לכם. רואי חשבון גובים עבור בדיקת הזכאות והכנת הטפסים והמסמכים הנדרשים סכום שנע בין 300 ל- 500 שקלים. זהו סכום ששווה לשלם במטרה לקבל את החזר המס האופטימלי שמגיע לכם.

 

כיצד תקבלו את החזר המס שמגיע לכם?

אציין בפניכם שמס הכנסה לא ישלח לכם הודעה ובה יודיע לכם שמגיע לכם החזר מס.  מערכת המיסוי אינה מודעת על פי רוב שמגיע לכם החזר ובכל מקרה לא תדאג לידע אתכם על כך. לפיכך, האחריות לדבר רובצת אך ורק עליכם, היו מודעים להחזר והגישו בקשה להחזר בדרך המקובלת והמהירה ביותר שתמנע מכם חוסר אונים אל מול הביורוקרטיה הישראלית get-tax.co.il

 

טופס מקוון

כנסו לאתר מס ההכנסה וחפשו טופס ״החזר מס לשכירים״, מלאו את הטופס באופן מקוון על שלל הפרטים המבוקשים בטופס. צרפו מסמכים חיצוניים רלוונטיים להשלמת הגשת הבקשה בהתאם למצבכם האישי והתעסוקתי. לחצו שליחה והשלמתם חצי מהתהליך במהירות ויעילות.

 

מילוי טפסים בסיוע רואה חשבון

אם הנכם עובדים שכירים בחרו רואה חשבון שנראה לכם או כזה שקיבלתם עליו המלצות, היפגשו אתו, מלאו את הטפסים בהנחיתו, צרפו את כל המסמכים שביקש מכם מראש, חתמו על הכל ולכו להגיש את התיק במשרדי מס ההכנסה שבעיר מגוריכם.

 

הגשת מסמכים במשרדי מס ההכנסה

הביורוקרטיה הישראלית מחייבת אתכם לגשת לסניף מס ההכנסה בעיר המגורים שלכם ולהגיש את אותם טפסים וצרופות שהגשתם באופן מקוון בשנית לפקיד מס ההכנסה במקום. מסמכים אלה צריכים להיות מסמכי מקור וחתומים על ידכם.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם