כמה עולה בוק בת מצווה בסטודיו

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חגיגת בת המצווה היא המאורע המרגש ביותר לנערות צעירות, והן חולמות ומתכננות כל פרט בחגיגה הזו כבר חודשים מראש. גם צילומי בת מצווה מומלץ לסגור לפחות חודשיים לפני המועד, כך תשאירו לעצמכם זמן לערוך סקר שוק – כמה זה יעלה לכם?

 

בוק בת מצווה – איך זה נראה?

כל נערה, גם הביישנית ביותר, חולמת על בוק בת מצווה מושלם. בוק בת מצווה בסטודיו כולל צילומים בתלבושות שונות על גבי רקעים מתחלפים, במטרה לקבל תמונות שונות זו מזו. מומלץ להיערך מראש לצילומים עם כל האביזרים והבגדים שאתם רוצים להביא מהבית, ולברר עם הצלם שאיתו סגרתם אם הוא מספק לכם בעצמו חלק מהציוד.

בנוסף, מומלץ להתרשם לפני הצילומים מצילומי בת מצווה אחרים כדי לדעת למה אתם מתחברים, ומה מוצא חן בעיני הנערה החוגגת.

 

הבדלים בין חבילות צילום שונות

 

זמן

בדרך כלל אורכים צילומי בוק לבת מצווה בין שעתיים לארבע שעות. כל צלם קובע זמן צילומים אחר, לפי החבילה שבחרתם – חבילות הכוללות מספר רב יותר של סטים ותפאורת רקע, או משלבות צילומים בטבע, יארכו למשך זמן רב יותר. לכם מה שחשוב, זה פחות זמן הצילומים ויותר התוצרים שהצלם מתחייב למסור לכם.

 

כמות התמונות

כמות התמונות הינו בין הפרמטרים המשפיעים ביותר על מחיר הצילומים. חלק מהצלמים יציעו לכם כמות גדולה של תמונות אשר מתוכה רק כמות קטנה של תמונות תהיינה ערוכות, וחלק מהצלמים יסכמו אתכם על כמות תמונות שאת כולן תקבלו ערוכות. בדרך כלל חבילות לצילומי בת מצווה לא כוללות במחיר החבילה גם אלבום, והוספה של אחד כזה תוסיף למחיר הסופי כמה מאות שקלים.

 

סוג החבילה

שתי האפשרויות העיקריות העומדות בפניכם הן צילומים בסטודיו, או צילומים בטבע. צילומים בטבע דורשים מהצלם לקפל את הציוד, וכוללים מעברים בין לוקיישנים שונים ולכן בדרך כלל צילומים כאלו יעלו יותר. קיימת אפשרות לשלב בין צילומים בסטודיו לבין צילומים בטבע, כאשר בדרך כלל מחיר חבילה משולבת כזו יעלה לכם קצת פחות מצילומים בטבע בלבד.

 

כמה עולה בוק בת מצווה בסטודיו?

כמו שאמרנו, צילומים בסטודיו אינם דורשים את קיפול הציוד ואת המעברים בין הלוקיישנים, ולכן המחיר הינו בהתאם. עם זאת, קשה לאמוד את המחיר הממוצע לבוק בת מצווה בסטודיו, פשוט כי כל צלם יציע לכם את החבילה האישית שלו, לתוכה נכנסים פרמטרים שונים המשפיעים על המחיר.

תמיד תוכלו למצוא חבילות בסיסיות של מספר תמונות בסטודיו בלבד, ללא אלבום, במחיר התחלתי של 400 שקלים , אך אם תרצו חבילה ממוצעת עם תמונות ערוכות, סטים שונים ואלבום, המחיר גבוה יותר ויכול להגיע גם לכ- 2000 שקלים ומעלה יחד עם תוספות שונות.

 

לסיכום

טווח המחירים המקובל לצילומי בת מצווה הינו רחב מאוד, מה שמאפשר לכל אחד למצוא את החבילה המתאימה לו. לפני שאתם סוגרים על בוק בת מצווה, וודאו כי אתם יודעים היטב מה אתם מקבלים: כמה סטים שונים יהיו, כמה זמן יארכו הצילומים, מהי כמות התמונות שתקבלו והאם החבילה כוללת אלבום תמונות.

כמה עולה בוק בת מצווה בסטודיו

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם