כמה עולה לרכוש כרטיסים להופעת סטנד אפ

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מתי בפעם האחרונה צחקתם ממש עד שכאבה לכם הבטן? אם אתם לא מצליחים להיזכר אין ספק שאתם חייבים לעשות לעצמכם טובה ברגע לזה ולמצוא הופעת סטנד אפ טובה.

איך מוצאים הופעה שתצחיק אותכם? כמה היא עולה וכל מה שצריך לדעת על סטנד אפ!

 

איך בוחרים הופעת סטנד אפ?

למצוא סטנדאפ שיגלגל אתכם מרוב צחוק על הרצפה זה בהחלט חשוב אך לא תמיד כל כך פשוט, מה גם שזה לא תמיד מטרת האומן המופיע, לפעמים במופעי סטנד אפ שונים תמצאו את עצמכם מגחכים לעצמכם ואולי צוחקים בקול רם ופתאום כמה ימים לאחר מכן בזמן שתשטפו כלים תמצאו את עצמכם בפרץ צחוק בלתי נשלט כי נזכרתם באחת הבדיחות.

 

מה מצחיק אתכם?

כל אומן סטנד אפ מתמחה בבדיחות אחרות שהן מה שמעניין אותו בעולם, מה שמניע אותו ובדרך כלל פשוט מה שמצחיק אותו, הסוגים השונים של אומנות צחוק זו מאפשרת לכל אחד להנות ולצחוק על עצמו או על העולם בצורה אחרת, כמו למשל –

  • המאלתרים – במשך כל המופע ישתמשו הסטנדאפיסטים בקהל כמצע חי לבדיחות שלהם ולא יתביישו להביך או להביש את מי שעלה בחכתם, במופעים אלה אם אתם בעניין של הומור עצמי מומלץ לקנות כרטיסים כמה שיותר מראש ולבחור מקום בשורות הראשונות.
  • קבועים ומצחיקים – שיגיעו עם "תסריט"  כמעט מוכן ובעצם ידברו ויתבדחו על אותם דברים שאינם משתנים לעולם וכולם מכירים מהיום יום אבל לא מפסיקים להצחיק! כמו בדיחות סטראוטיפיות, גברים מול נשים,  מוכרים בסופר או דמויות ציבור שלא יורדות מהמסך.
  • הפוליטיים – סוג צחוק שמתאים לאנשים שמתעניינים בפוליטיקה, מבינים את המחלוקות הפנימיות ואת הבדיחות שיוצאות מתוך הדמויות והסיטואציות האבסורדיות שמתרחשות אי שם במפה הפוליטית! זוהי דרך נהדרת לפרוק מתחים שמצטברים בנושא ולפעמים פשוט לצחוק במקום לבכות.
  • החקיינים – הם ניחנו ביכולות משחקיות וניתוחיות ובכך מבדרים את הקהל שלהם עד התגלגלות על הרצפה, חיקויים והגזמות הם מהדרכים הקלאסיות ביותר לקומדיה והצחקה של הקהל ולכן גם אלו תמיד יעבדו!

 

כמה מופע סטנד אפ עולה?

עלות כל מופע משתנה מאוד בהתאם לפופולאריות האומן, מיקום המופע והביקוש אליו. מחירי הופעות של סטנדאפיסטים מתחילים יוחלו להיות 40 – 50 שקלים אך לאומני סטנד אפ פופלריים שצברו שם ומוניטין אפשר לשלם עד כ 200 שקלים לכרטיס.

 

לסיכום, איך מוצאים סטנד אפ טוב?

כבר הלכתם לכמה הופעות של סטנדאפיסטים מוכרים, נהנתם מאוד אבל מחפשים משהו חדש ולא יודעים איך לבחור? הדרך הטובה ביותר להכיר אומני צחוק חדשים היא דרך הרשתות החברתיות, סטנדאפיסטים מעלים קטעים מההופעות שלהם או קטעים שיצרו במיוחד עבור העמוד, תעקבו אחריי אומנים שמעניינים אתכם ותראו אם הם שואבים ומצחיקים אתכם מבעד למסך כנראה זה יקרה גם במציאות.

דולרים

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם