כמה עולה סושי פירות למסיבה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מסיבה לעובדים, לחברים או למשפחה צריכה להיות מושקעת מבחינת הכיבוד ולהכיל מנות מזינות ובריאות.

אחת מהאפשרויות המוצלחות היא להגיש לאורחים פירות בצורות שונות כמו סושי.

כמה עולה סושי מפירות למסיבה?  על כך במאמר הבא.

 

מהו סושי מפירות?

סושי פירות נראה בדיוק כמו רול סושי רגיל מבחינת הצורה, אך מבחינת הצבעים והטעם שונה לחלוטין. הוא מורכב מדפי סויה צבעוניים אותם ממלאים במחיות שונות ומתוקות כמו: חלווה, מחית תות, שוקולד, קוקוס, פקאן מסוכר וכד'. את המחית מורחים על דף הסויה ומפזרים את הפירות הטריים והחתוכים. גם הגלגול של הסושי זהה אך בניגוד אליו מפזרים על סושי הפירות בוטנים, קוקוס קלוי ועוד. אם חשבתם להכין סושי מפירות בעצמכם זה אפשרי אך ביחד עם זאת דורש טכניקה ומורכבות. לכן, כאשר אתם חוגגים יום הולדת, שבת חתן, חינה, נפגשים עם חברים או מרימים כוס לחיים עם העובדים, האופציה האידיאלית היא להזמין מגשי פירות משולבים בסושי או להזמין מגש שכולו מורכב מסושי פירות, פלטת גבינות וכד'.

 

כמה עולה מגש סושי מפירות?

עלות מגש סושי מפירות היא בהתאם לגודל המגש. ניתן לבחור מגשים בגודל רגיל, בינוני וגדול. המגשים הללו יעלו בין 180-540 ₪ בהתאם לגודל. אפשר גם להזמין סירה עם סושי שעולה בין 400-700 ₪, לשלב סושי במגש פירות חתוכים במחיר של 270-430 ₪ או לעשות ביניהם שילוב על סירה בעלות של 400-700 ₪. למחירים הללו יש לקחת בחשבון גם דמי משלוח על פי האזור בו גרים. מדובר על חנויות אינטרנטיות המבצעות משלוחים בפריסה ארצית עם זמינות גבוהה ושירות אדיב ומהיר. כך הסושי יגיע הישר למסיבה מבלי שתתאמצו בהכנות או בנסיעה להביא אותו ומבלי שתבזבזו זמן יקר. מומלץ גם את יתר הכיבוד למסיבה להזמין כמגשי אירוח. כך לא תהיו מתוחים לקראת המסיבה אם תספיקו להכין את כל הכיבוד, תורידו לחץ ותוכלו גם אתם ליהנות מהמסיבה. למשל, תוכלו גם להזמין פלטת גבינות קשות או קשות למחצה כמו: גאודה, קממבר, לאבנה כדורים, ברי, פקורינו, מנצ'גו, תום וכד' או להוסיף אותן לסושי.

 

כמה עולות תוספות לסושי פירות?

כאמור הגשת סושי מפירות במסיבה יכולה להיות מלווה בתוספות שונות. למשל, תוספת של גבינות קשות עולה עוד 40 ₪ לכל סוג של גבינה. תוספת של מטבלים כמו: שוקולד, מייפל, סילאן, תות ופירות יער תעלה 7 ₪ לכל מטבל. ניתן גם להוסיף עוד פירות חתוכים, פירות יבשים, ירקות חתוכים, בקבוקי יין, פינוקי תמרים ובננות, סוגי יוגורט שונים ועוד. אפשר לארגן מסיבה עם כיבוד מגוון שלא רק כולל פירות בצורות שונות. תוספת של כריכים קטנים, פלטת גבינות, זיתים, ירקות ויין הם שילוב מצוין ובריא שניתן להגיש גם במשרד לעובדים וגם בבית לחברים.

 

דגים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם