כמה עולה סוכה למכירה

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חג הסוכות מתקרב אלינו ואחד ממנהגיו הבולטים הם בניית הסוכה. מה המחירים של סוכה, מתי אפשר לבנות אותה. החלטנו לענות לכם על כל השאלות.

חג הסוכות הוא אחד משלושת הרגלים, אחד מהדברים המאפיינים אותו מהחגים האחרים הוא מנהג בניית הסוכה. בחג הסוכות המנהג לשבת שבעה ימים בסוכה, לאכול בסוכה, קריאת דברי תורה ויש הישנים בסוכה. למרות שלחג הסוכות יש המון סממנים דתיים, גם בעולם החילוני יש הרואים בבניית סוכה כמשהו משפחתי ומקרב. היום, בשונה מפעם כבר לא חייב להתחיל כ-חודש לפני החג לבנות סוכה, למען האמת לא צריך ידע בכלל. כיום יש עשרות חברות אשר מספקות סוכה למכירה. עד לא מזמן רק מי שנחשב להנדימן המשפחתי ידע לבנות את הסוכה, היום כל משפחה יכולה להנגיש לעצמה סוכה מבלי להתאמץ יותר מדי.

 

 

למה אנו יושבים בסוכה

הסיבה בה כל בני המשפחה חגים סביב הסוכה היא לזכר הסוכות שישבו בהן בני ישראל בעת צאתם מיציאת מצרים. בנוסף יש טענה אשר אומרת שהמסורת של ישיבה בסוכה החלה מפני שבטי ישראל שהפכו לחקלאים ובנו סוכות על יד השדות שלהם במטרה להגן ולשמור עליהם. מצוות הישיבה בסוכה כוללת גם היא אכילה ושינה בה, למרות שהיום לא כולם מחמירים בכך. על פי ההלכה בחג הסוכות ביתנו הופך לבית ארעי ואילו הסוכה שלנו מתפקדת ממש כמו ביתנו האמיתי. הפסוק הנלקח מהטענה הוא: "עשה סוכתך קבע וביתך ארעי"

 

"ילכו מחיל אל חיל"

הפסוק "מחיל אל חיל" בעצם מדבר על מעבר ממצות יום הכיפורים למצות חג הסוכות. יש להתחיל את ההכנות לבניית הסוכה מיד עם צאת יום הכיפורים. אין חובה להשלים את הבניה בצאת הצום אך מצווה להשלים את הסוכה עד היום למחרת. אחת מהמצוות היא לערב את כולם בעשיית הסוכה. עלינו למקם את הסוכה תחת כיפת השמיים, לפני הכנת הסוכה אנו צריכים לבדוק אם שטח הבנייה מתאים לנו, לגודל הסוכה ולמספר האורחים האמורים לבוא. בנוסף, אם יש צמחיה וסלעים מוטב שנרים ונגזום אותם על מנת להרחיק מזיקים.

 

מצווה בקישוט הסוכה

אחת החובות והזכויות אם תשאלו רבים מהאנשים בחג הסוכות הוא קישוט הסוכה. יש לקשט את הסוכה מבפנים ומבחוץ על מנת שתהא הסוכה נאה וחביבה לכל אשר בא. פעולת קישוט הסוכה היא אחת מהפעולות האהובות בחג הסוכות, כל בני המשפחה מתרכזים ביחד ובונים את קישוטי הסוכה ביחד עם ההורים. פעולה מגבשת שגורמת לכל בני המשפחה להרגיש חלק מעשייה גדולה לקראת החג.

כמה עולה סוכה

זו אכן שאלה כללית לשאול מכיוון שיש מספר פרמטרים שיקבעו את מחיר הסוכה, גודל הסוכה, האם אנו קונים סוכה למשפחה גדולה, בד הסוכה וכן החומרים ממנה היא עשויה. אנו ממליצים לכם לפנות לבעל מקצוע אשר ידאג להכווין אתכם לסוכה אותה אתם צריכים.

חגים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם