כמה עולה חתונה: מחירי ספקים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

יום החתונה הוא יום מאוד חגיגי אשר עבורו מהדרים בכל כדי שיהיה באווירה יוצאת מגדר הרגיל. הספקים של אירועי החתונה הם רבים, ודבר זה מעלה את השאלה לגבי המחירים שלהם כדאי לצפות ע מנת שלא להיות יתר על המידה מופתעים. 

מה העלות עבור צלם

אחד מן הספקים החשובים של יום החתונה הוא הצלם של האירוע, כשאר למעשה לא מדובר בצלם אחד כי אם בצוות של צילום שכולל גם צלם סטילס וגם צלם וידיאו אשר משתנים במספר שלהם לפי כמות המזומנים וסדר גודל החתונה. העלות הממוצעת עבור חבילה ממוצעת שכולם רוכשים לחתונה היא כשבע אלף שקלים ובמספר 7,000 ש"ח כולל מע"מ, ודבר זה כולל שני צלמי סטילס, צלם אחד של וידאו תמונות מוגדלות, אלבום דיגיטלי/ אלבום כיס להורים, צילום וידאו קליפ+ סרט חתונה ערוך בכמה העתקים.

כאן המחיר משתנה לפי המוניטין של צלמים שלעתים דורשים סכום נמוך או גבוה מזה שצוין, ויש עלייה של הסכום הזה ברגע בו מוסיפים אלמנטים נוספים כמו צילום במצלמת רחף, צילום על גבי מגנטים לאורחים והוספה של צלמים לצוות הצילום הבסיסי וכמובן יכול להגיע לסכומים של 10,000-12,000 ש"ח לחתונה.

כלה בחתונה

מה העלות עבור אולם

אולם אירועים הוא אולי ההוצאה הכי גבוהה בעריכה של אירוע מסוג חתונה. מדוע? כי אולם האירועים הוא כזה אשר גובה את המחיר לפי מנה ואליה מוסיף עוד אלמנטים של חיוב נוספים. ככל שהמקום ייחשב ליותר יוקרתי, כך המחיר פר מנה רק ילך ויגדל, וככל שייבחר תאריך מבוקש לאירוע המחיר יאמיר גם כן.

מחיר מנה משנה לשנה בולט בעלייה שלו, ונכון להיום ניתן להשיג את המנה במחיר של עד 250 ₪ למקומות הפחות מבוקשים, וההתקדמות אל עבר מנה ב-500-300 ₪ תהיה מהירה לכל אולמות האירועים המפוארים שממוקמים במרכז הארץ והם מאוד מוכרים. הדרך להוזלה אם כך היא דרך בחירה של תאריכים פחות נדרשים, כמו ימי ראשון, ואל זה להוסיף אולם אירועים שמתרחק קצת מאזור המרכז ועדיין מעניק את כל מה שצריכים לחתונה קסומה ומלכותית.

מה העלות עבור שמלה

השמלה של הכלה היא דבר שבוחרים כמה וכמה חודשים טרם החתונה, אפילו שנה מראש במידת האפשר. מדוע? כי שמלת כלה היא כזו אשר נדרשת עבורה התאמה מלאה למידות ולסגנון של הכלה המדוברת. כל שמלה היא כזו שנתפרת מחדש, ובאותה ההזדמנות כל כלה יכולה לבחור ולבצע שינויים באותה השמלה על מנת שזו תחמיא לה מכל זווית אפשרית וגם תהיה לה הכי נוחה.

הרוב המכריע של נשים מבצעות השכרה ולא רכישה של השמלה וכמובן שזה צריך להגיע עם תכשיט מתאים, וזה מה שגורם למחיר להיות יותר נמוך, ועדיין להישמע מאוד יקר. המחיר הממוצע לשמלה הוא כ-8000 ₪, וכאן תמיד יש מקומות שבהם ניתן לרכוש שמלה זולה אפילו ב-1500 ₪ וניתן להפריז במחיר השמלה ולגשת אל מעצבים פופולאריים אשר אצלם המחיר של השמלה כבר יעבור את עשר אלף השקלים עם מחיר ממוצע של כ-15000 ₪ לשמלת כלה אחת.

מה העלות עבור חליפה

עבור החתן מציאה של חליפה היא כזו שיותר קל לעשות, בייחוד אם הוא במידה ממוצעת שנמצאת בכל חנות של רשת בה מוכרים חליפות מהודרות.

באופן הזה ניתן לבצע רכישה של חליפה שלא תעלה את ה-500 ₪. אם מעדיפים ללכת אל חנות מעצבים המחיר כבר יאמיר אל עבר 1500 ש" בממוצע, לא כולל חולצה ואלמנטים נוספים כמו עניבה או ווסט, לפי ההעדפה. אם צריכים ו/או רוצים לבצע תפירה של חליפה באופן אישי, המחיר של חליפה כזו כבר יעלה כ-3000 ₪ ואף יותר מכך אם חושבים על מעצבי על שם המחירים הם כבדרך קבע יותר גבוהים.

לפרטים נוספים על ספקי חתונות, אולמות, צלמים ועוד: https://saveadate.co.il

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם