כמה עולה השכרת ציוד איכותי לאירועים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

השכרה של ציוד לאירועים (מכל סוג שהוא) מצריכה היכרות קצרה עם התחום. עובדה זו התגלתה לנו לאחר שמצאנו את עצמנו מקיימים אירוע לראשונה ומגלים כי "נפלנו" על ספקים לא מקצועיים שמסרו לנו ציוד לא תקין. הדבר גרם לנו לצאת בסדרת מדריכים מקיפה ולהציג בכל פעם אינפורמציה חיונית אחרת שנוגעת להשכרה של ציוד איכותי לאירועים. הפעם, יצאנו לבדוק את העלויות העדכניות וחזרנו עם כל הפרטים שאתם צריכים להכיר מקרוב.

 

הקדמה – למה בחרנו לשים דגש על האיכות?

רגע לפני שנציג בפניכם את המחירים המעודכנים של השכרות ציוד לאירועים, עליכם לדעת כי יש לשים דגש על איכות הציוד, בגלל שזה יקבע בסופו של דבר את החוויה של באי האירוע ושלכם. בחירה בציוד באופן אקראי עשויה להוביל לנפילה (מכל המשתמע מכך).

אנחנו יכולים להעיד על עצמנו כי השכרנו ציוד מבלי לקרוא אודות ההליך ברחבי הרשת וגילינו במהלך האירוע כי חלק מהכיסאות נשברו (בעקבות בלאי) והשולחנות נפלו בגלל שכמה מהם התגלו כלא יציבים. כשהבנו שמדובר בעניין שכל אחד צריך להכיר, החלטנו להעלות את המודעות בנושא ולהציג בפני כל דורש את המידע החיוני הזה.

ציוד לאירועים

כמה תשלמו על השכרת שולחנות, כיסאות וכלי אוכל איכותיים?

מחירי ההשכרה של כל אחד מהפריטים שצוינו בכותרת שלעיל משתנה מחברת השכרה לאחרת. המחירים הממוצעים של השכרת שולחנות איכותיים צפויים לנו בין 30 ₪ ל – 40 ₪. המחירים של כיסאות איכותיים ויציבים להשכרה צפויים לנוע בין 10 ₪ ל – 30 ₪. כאשר המחיר משתנה בהתאם לסוג הכיסא. העלויות של כלי האוכל נעה בין 2 ₪ ל – 5 ₪. אנו ממליצים לבחור בחברת השכרה מוכרת ומומלצת כמו יהלום השכרת ציוד לאירועים , כדי שתוכלו להיות בטוחים שאכן תקבלו ציוד איכותי.

 

כמה תשלמו על השכרה של גנרטור איכותי?

השכרה של גנרטור איכותי שיחזיק מעמד למשך כל האירוע ולא "יכבה" אתכם צפויה להתחיל ב – 250 ₪. חשוב לציין כי בעת בחירה של גנרטור, עליכם לבדוק כמה פרטים בנוסף לאיכות, למשל, כמה וואט יש בגנרטור והאם הוא מגיע בהובלה.

ציוד לאירועים

כמה תשלמו על השכרה של פטריות חימום ומאווררים איכותיים?

השכרה של פטריות חימום ומאווררים שיעשו את העבודה כמו שצריך צפויה לעלות לכם החל מ – 200 ₪. אנו ממליצים לערוך בירור אודות החברה שתמסור לכם את הפריטים הללו, כדי שתוכלו להיות בטוחים שמדובר באביזרי חימום ואוורור שיספקו אתכם. שמענו כבר על מקרים שבהם סופקו אביזרים בינוניים שלא חיממו או קיררו מספיק.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את העלות של השכרת ציוד איכותי לאירועים. בשלב זה יש בידיכם את המידע המעמיק בנושא, כך שנשאר לכם רק לבחור את הציוד המתאים ביותר תוך תשומת לב לאיכות שלו. נאחל לכם שתבחרו נכון ותקיימו אירוע נעים ובטוח.

ציוד לאירועים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם