כמה עולה יום הולדת בקונספט פרחים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ימי הולדת, במיוחד ימי הולדת לבנות, הוא יום עם ציפייה גדולה מצד הילדות, ומאמץ גדול מצד ההורים שרוצים לנסיכה שלהם את היום הכי מושלם וקסום שאפשר, ומשקיעים מאמצים, כספים ומחשבה רבה על איך להפוך את היום המיוחד הזה לחלום שמתגשם! בדיוק לשם כך נכתב המאמר הזה, שיכלול כמה דגשים וטיפים על איך ליצור את יום ההולדת המושלם עבור הילדה שלכם! יום הולדת פרחים

 

איך לתכנן מסיבת יום הולדת פרחונית?

הפעלות ימי הולדת הסובבות סביב פרחים הן קונספט חדש שהתפתח ותפס תאוצה בתקופה האחרונה. בין שלל האופציות של הסדנאות שמציע שוק ימי ההולדת, שזירת פרחים, סידור זרים ולמעשה שלל ההתעסקויות שאפשר לבצע סביב פרחים הפך למבוקש ביותר בתחום הבנות וטווח הגילאים רק הולך וגדל.
אז איך בדיוק עובדת הפעלת יום הולדת בקונספט פרחים? אילו דברים אפשר ליצור במסגרת יום הולדת פרחים? והשאלה הכי חשובה, כמה התענוג יעלה לכם? הנגשנו לכם את כל המידע הרלוונטי בהמשך!

 

מהלך הפעלות יום הולדת פרחים

במהלך יום הולדת הפרחים של הילדה שלכם תתבצע פעילות נעימה, מרגיעה ומגבשת, הבנות יתעסקו בשזירת פרחים, יצירת זרי פרחים לראש, זרי כלות ועוד מוצרים המשלבים למידה על כל הנושא שקשור בשילוב צבעים, התאמת סוגי פרחים, סוגי קשירות\ שזירה וכו'.
המפעילה תגיע עם שלל פרחים טריים ותערוך הסבר על סוגי הפרחים ועל העבודה העדינה איתם.
סוגי תוצרים אותם אפשר לייצר במהלך הפעלה ביום הולדת פרחים:

  • זרי פרחים לראש
  • צמידי פרחים לידיים
  • קשתות שיער מעוטרות פרחים
  • סיכות ראש
  • סרטי פרחים שזורים
  • זר פרחים בסידור מיוחד

 

למי יכולה להתאים הפעלת יום הולדת פרחים?

הפעלת יום הולדת מיוחדת שכזאת יכולה להתאים לימי הולדת בכל הגילאים! שכן פעילות כזו ועניין הבנות בפרחים ובצבעים הן דבר שמתעורר מגיל צעיר. הפעילות מעסיקה, מרכזת את הבנות ובעיקר מגבשת אותן.
למעשה פעילות כזאת יכולה להתאים לא רק לימי הולדת, מצאנו גם שהיא מתאימה לבת מצוות שנערכות בצהריי היום, בה הבנות יכולות לשזור לעצמן זרי פרחים ולהמשיך לרקוד ולחגוג.
עוד רעיון לשימוש בפעילות היא דווקא בקונספט של מסיבת רווקות, שגם פה הפעילות היא נורא חברתית, נשית ומגבשת.
לאחרונה, ישנן משפחות, שבעקבות הקורונה חוגגות את החגים בבית ובנוסח מצומצם, ומתקשות למצוא עיסוק מתאים וגיוון בערבי החג ועל כן מזמינות את מפעילת יום הולדת פרחים ליום החג. כל המשפחה שוזרת זרי פרחים מהממים לשיער\ לקישוט הבית או שולחן החג ונוצר חג שמח, פרחוני, מגובש וצבעוני לכולם!

חגיגות בקונספט של יום הולדת פרחים הן חוויה ריחנית, מרעננת ובעיקר צבעונית. בה הבנות שלנו לומדות המון, מפתחות את חוש העיצוב, המודעות לצבעים, אסתטיקה, שילובים ושזירה.
שתהיה יום הולדת שמח ופורח!

פרחים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם