כמה עולה צלם לאירוע?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם אתם מתכננים אירוע, אתם ודאי יודעים כמה זמן והשקעה נדרש ממכם לתכנן אותו בכל פרט ופרט קטן. אתם לא פוסחים על שום שלב בדרך אל האירוע המושלם שלכם ודואגים לארגן כל ספק בצורה הטובה ביותר כדי להפיק את האירוע הבלתי נשכח הבא.

באירוע עצמו, אתם רואים את כל הספקים יחד והכל מצליח לקבל את התמונה גדולה והעבודה של כל החודשים משתלמת. אז אחרי כל העבודה הקשה הזו, אתם חייבים צלם אירועים מקצועי שיתעד את כל היופי הזה. אז איך בוחרים צלם? וכמה זה יעלה לכם?

 

להיסגר מראש

כדי להיות רגועים יותר שמי שהולך לתעד את כל האירוע הזה יהיה שם, מומלץ להיסגר מראש על צלם לאירוע שיגיע עם כל הציוד המקצועי שנדרש לנו, עם מצוות שיהיה שירותי ומחויך ותהיה לו אנרגיה ללוות אתכם לאורך כל היום.

כיום ודאי תגלו לא מעט אפשרויות לצלמים לאירועים, אבל חשוב לבחור את הצלם שמלבד תמונות יפות ופוטוגניות, יהיה גם נעים לאורחים שלכם ויגרום לכל האירוע להיות חוויה נעימה ונינוחה. שרי וינפלד צלמת אירועים, היא זו שתהפוך את האירוע שלכם למקצועי ונעים מאוד לכל מי שיהיה נוכח בה. תכינו את כרטיסי ביקור, כי כולם ישאלו אתכם איך הצלחתם להשיג מקצועיות ואנושיות בצלמת אחת.

 

על מה מתבססים המחירים

אחד מהקריטריונים, איך לא, הוא כמובן המחיר. צלמים של אירועים, בעיקר של חתונות, יביאו איתם לא מעט ציוד חוץ מהמצלמה עצמה. כמו עדשות שונות, כרטיסי זיכרון, סוללות, חצובות ועוד. יש סקאלה די גדולה ורחבה של מקצועית, כך שכל צלם יביא איתן ציוד אחד. טיב הציוד הוא חלק בלתי נפרד מהתמחור של האירוע.

באופן כללי, כל צלם יביא אתו משהו אחר, שלא תמיד יהיה דומה גם לצלמים אחרים, בין אם זה ציוד או אנרגיות אחרות. אם אתם מתקשים לבחור, תוכלו לבקש מספר תמונות או דף עסק אינטרנט שתוכלו לעיין באופי התמונות ולדעת האם זה מתאים לכם. רוצים לדעת עוד? היכנסו אל sary.co.il ותתחילו להתחבר ולהתרשם.

 

על איזה מספרים מדובר

אז כמו שכבר אמרנו, יש לא מעט משתנים למחיר של צלם אירועים ותלוי במשתנים שונים, כך שלא ניתן לנקוב במחיר סופי. המחירים המקובלים שבדרך כלל יהיה ניתן למצוא בשוק הם חבילות צילום בסיסית שינועו בין 5,000 ש״ח ועד 10,000 ש״ח, לצד זה יש חבילות עם תוספות יקרות יותר ויכולות להגיע למחירים גם של 12,000 ש״ח וגם כאלה שיידרשו 17,000 ש״ח ויותר.

 

לסיכום

אם אתם מארגנים אירוע, אתם ודאי רוצים ביטחון שהכל סגור והתיעוד של האירוע ״בידיים טובות״. כדי לבחור צלם שיתאים לכם מבחינת המקצועיות שלו, האנרגיות והכימיה שלו עם כל האורחים שלכם, חשוב להיסגר על כך מראש, כך תוכלו לבחור את הדברים לעומק ולהתרשם ממנו. חבילת צילום לאירוע יכולה להגיע גם לעשרות אלפי שקלים, לכן, תהיו מודעים לבחירות שלכם ובחרו היטב.

צַלָם

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם