כמה עולה אטרקציות מסוגים שונים לבר מצווה

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הילד כבר בן 13 ואתם סוף סוף יכולים לחגוג את בר המצווה. חוץ מעלייה לתורה, טקס מרגש בפני עצמו, הרבה הורים עושים גם מסיבה נפרדת לבני המשפחה ובעיקר לחברים מהבית ספר.

כדי שתהיה מסיבה מושלמת שהחברים מהכיתה לא יפסיקו לדבר עליה בהפסקות, מומלץ להוסיף אטרקציות לאירוע. המגוון היום מאד גדול: עמדות של מולטימדיה, מתנפחים/מתנפחי מים דוכנים מדליקים של אוכל וקינוחים והרשימה ארוכה ומתעדכנת כל הזמן.

 

מבחר אטרקציות

אטרקציות לבר מצווה ניתן למצוא בקלות אצל הרבה חברות והמבחר הוא גדול, ובהתאם לכך, טווח המחירים הינו רחב. האטרקציות מתחלקות לכמה סוגים: אטרקציות של אוכל כמו דוכנים שונים, אטרקציות צילום עם עמדות סלפי, אטרקציות כמשחק כמו משחקי מולטימדיה ואם מדובר במסיבת מים אז יש גם מתנפחים ותותחי קצף. הכל כתלות בהעדפת ההורים וחתן הבר מצווה, ניתן להתאים חבילה אישית לכל אירוע.

 

טווח מחירים

טווח המחירים רחב ומשתנה כתלות בסוג האטרקציות. החל מבר אקטיבי ועד למזכרת קטנה לאורחים, בחרנו כמה אטרקציות פופולריות שיכולות להתאים לבר מצווה עם טווח המחירים או מחיר ממוצע כמפורט בטבלה הבאה:

סוג אטרקציה טווח מחיר בשקלים/מחיר ממוצע בשח
בר אקטיבי 2000-4000
בר מתוקים עם מפל לשוקולד 2000-3000
לימוזינה ליום שלם עד 8 מטרים 2300~
זיקוקים 300-2000
מעגל של מתופפים 500-1200
מיצגים של בובות ענק 1000-2000
מייצגים של כוכבים הוליוודים 1200-5500
רקדנים סמויים 500-700 לכל רקדן
צילום מגנטים 500-1500
מזכרות עבור האורחים עד 80 שקלים ליחידה, תלוי במזכרת

 

אטרקציות מומלצות לאירוע בר מצווה

מכיוון שמדובר באירוע בר מצווה ולא בת מצווה, נהוג לבחור אטרקציות שמתאימות יותר לבנים שכן חברי הכיתה יהיו האורחים העיקריים. אטרקציות כאלו כוללות: משחקי וידאו, קונסולות משחקים, סימולטורים של נהיגה, ירייה ברובי לייזר ועוד. אפשר להוסיף שטיחי ריקוד ועמדות צילום לסלפי שיתאימו גם לבנות הכיתה ולא רק לבנים.

פרט לאטרקציות משחקיות, בהחלט אפשר להרשים את הילדים עם דוכני אוכל מגניבים, במיוחד דוכנים של מתוקים שיוגשו לאורך כל האירוע או בר אקטיבי כפי שהוזכר עם מפל שוקולד. מבחינת צילום, ההמלצה הכי חמה היא צילום מגנטים ועמדות צילום כפי שהוזכרו לעיל.

 

לסיכום

אירוע בר המצווה של הבן מאד מרגש וזה משהו שכל המשפחה מחכה לו. יש כאלה שעושים רק עלייה לתורה, יש כאלה שנוסעים לחוץ לארץ אבל עדיין לאורך שנים הרבה משפחות מקיימות גם מסיבה שמיועדת בעיקר לילדי הכיתה וחברים של בן המצווה. הילדים היום מאד מתקדמים מבחינה טכנולוגית ולכן צריך להיות יצירתיים כדי לעניין אותם.

סתם מסיבה עם אוכל ומוזיקה לא תותיר רושם, כאן האטרקציות נכנסות לפעולה. אטרקציות מכל סוג, מבחר משחקים שמתעדכנים כל הזמן בהתאם לרוח התקופה והטרנדים העכשווים. ניתן להתאים חבילה מותאמת לכל אירוע בהתאם לתקציב ורצון הילד.

אירוע בר מצווה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם