כמה עולה אמן חושים ליום הולדת 40

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם גם אתם עומדים לפני אירוע מרגש, כמו יום הולדת גדול שעליכם לתכנן לאחד מקרוביכם, הגעתם למקום הנכון. נראה שלאחרונה הביקוש עבור אמני חושים וקוסמים שונים לאירועים פרטיים, רק עולה ועולה וזה לא מפתיע.

אמן חושים באירוע שלכם יספק חוויה חד פעמית שתשאיר את כל האורחים שלכם נזכרים ומחויכים.

אם בקרוב תחגגו יום הולדת עגול ומרגש כמו יום הולדת 40, או שאם אתם מארגנים הפתעה מרגשת לאחד מהיקירים שלכם מומלץ לכם מאוד לשקול את האפשרות, להזמין אמן חושים לחלק האומנותי של האירוע. אז כמה עולה כל הטוב הזה, כמה באמת תצטרכו לשלם לאמן חושים באירוע הפרטי שלכם ? הוסיפו לקרוא.

 

מה תקבלו במופע של אמן חושים

אומנות חושים הינו תחום עתיק מאוד שמתפתח ומשתכלל עם השנים. למעשה, אומנות החושים נשענת על תחום הקוסמות כפי שכולנו מכירים אותה ויוצאת ממנה תוך שימוש בהרבה עמודי טווח הקשורים עליה.

קוסמים כפי שכולנו מכירים מתעסקים בתעלולים וטריקים שנעשים על ידי שימוש בחפצים ותוך שימוש בזריזות ידיים וטכניקות שונות.

אמן חושים גם הוא עושה תעלולים וטריקים רבים, רק שהוא עושה זאת על המוח האנושי. אמן חושים באירוע שלכם יקנה לכם אירוע בלתי נשכח שכולם ידברו עליו.

בנוסף, לא משנה מה סוג האירוע, כמות המשתתפים, או הגילאים – האמן יתאים את עצמו וכולם יוכלו להינות. במידה ואתם מארגנים אירוע יום הולדת 40 רק למבוגרים תוכלו ליצור אירוע יוקרתי ומיוחד שהתוכן של המופע פונה למבוגרים.

במידה ואתם משלבים ילדים באירוע שלכם, תוכלו לבנות מופע שיפנה רק לצעירים ובכך המבוגרים יוכלו להישאר חופשיים או ישלב פנייה לכל הגילאים. באתר של – ירון זיגי אמן חושים תמצאו עוד מידע.

 

כמה משלמים על הופעת אמן חושים ביום ההולדת

עוד לפני שאתם שואלים את עצמכם כמה עולה להזמין אמן חושים לאירוע הפרטי שלכם, חשוב שתערכו השוואה בין מופעים שונים ומהר תגלו שעל מופע איכותי גם אם זמר או סטנדאפיסט, המחירים לא נמוכים כל כך.

על אחת כמה וכמה אם אתם רוצים ליצור אירוע מרגש וחד פעמי מאוד לא מומלץ להתפשר על אמן חובבן ובכך ליצור סיטואציה מעט מביכה וכולם ירגישו שחסכתם.

אין ספק שתחום אומנות החושים דורש להזמין אמן מנוסה בעל מוניטין ואי אפשר להתפשר בנושא זה, כי ישר ירגישו בהבדל. כיום, ישנם הרבה אמני חושים וקוסמים שבונים מופעים בסגנונות שונים וכך גם המחיר משתנה בהתאם. המחיר משתנה מאוד אם האמן משלב מופע סטאנד אפ או מופע קוסמות משלב.

לרוב המחיר נע בין 2,000 שקלים ל – 5,000 שקלים לאירוע. ישנם אמנים שמאפשרים לערוך שינויים ולדון על אופי ואורך המופע ביחד עם המארגנים ובכך תוכלו להתאים לכם את הציפיות למה שתקבלו.

ארנב יוצא מכובע של אמן חושים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם