כמה עולים טפטים לקיר?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הטפטים חזרו לחיינו בשנים האחרונות ונדמה שהפעם הם כאן כדי להישאר לתמיד. הרי כולנו יודעים שטפטים יכולים לשדרג כל חלל שהוא מבלי מאמץ. עובדה זו גרמה לנו להבין כי עלינו לצאת ולבדוק מהן העלויות של הטפטים, פשוט כי החלטנו לשדרג את חדרי השינה והסלון שבבית שלנו. ערכנו בירור מקיף בנושא וחזרנו עם המסקנות שאתם צריכים להכיר מקרוב רגע לפני שתצאו לקנות טפט לקיר.

 

תכירו את הגורמים שסייעו לנו להבין את העלויות מקרוב

כדי שנוכל לדעת כמה עולים טפטים לקיר, היינו צריכים לפנות אל מי שיודעים דבר או שניים בנושא – מי שרכשו טפטים ממש לאחרונה. חשוב לנו לציין כי יכולנו לערוך בירור דרך אתרים מקוונים, אך אנו יודעים שחכמת ההמונים תוכל להביא לנו את המידע הנחוץ במינימום מאמץ. לכן, פרסמנו סקר בקבוצות פייסבוק שונות שעוסקות בעיצוב הבית וביקשנו לדעת את התשובות לשאלות הבאות:

  • האם רכשתם לאחרונה טפט לבית?
  • באיזה טפט מדובר? (כלומר, מה העיצוב שלו)
  • כמה עלתה לכם ההזמנה?

להפתעתנו, מעל ל – 500 איש הגיבו על הסקר ואפשרו לנו להבין שהעלויות של טפטים משתנות בהתאם לפרמטרים שונים שיוצגו בפניכם ממש עכשיו.

 

פרמטר מספר 1 שצפוי לקבוע את המחיר של הטפט לקיר

הפרמטר ה – 1 נוגע לאיכות הטפט. היו מי שקנו טפטים במחירי רצפה וגילו בסופו של דבר שהם לא מחזיקים בכלל על הקיר. אחרים ציינו שהם רכשו טפטים איכותיים אצל טפטים וולקס במחיר הגון וגילו שמדובר בטפט איכותי ששווה כל שקל.

 

פרמטר מספר 2 שצפוי לקבוע את המחיר של הטפט לקיר

הפרמטר השני שצפוי לקבוע את המחיר של הטפט שבחרתם נוגע לעיצוב. יש עיצובים מסוימים שנחשבים ללא אופנתיים והם מוצעים בדרך כלל בעלות נמוכה יחסית בהשוואה לשאר. כך שאם אתם רוצים לקנות טפט, כדאי שתדעו שהעלויות של המבחר הבא משתנות בהתאם לבחירה הסופית שלכם:

  • טפטים דמוי בטון
  • טפטים חיות
  • טפטים נקודות
  • טפטים טרופי
  • טפטים יוטה
  • טפטים נוף

 

פרמטר מספר 3 שצפוי לקבוע את המחיר של הטפט לקיר

הפרמטר ה – 3 שצפוי לקבוע את המחיר של הטפט הנבחר הוא הגודל. יש מחירים קבועים לטפטים בגדלים שונים. כך שבזמן שמישהו אחד יקנה טפט קטן וישלם מחיר X, מישהו אחר יקנה טפט ענק וישלם 2X. כלומר, פי 2 מהמחיר.

 

לסיום – המסקנה

כעת אתם מבינים שעלויות הטפטים לקיר משתנות בהתאם לפרמטרים שונים. כך שנותר לכם רק לבדוק מהם הפרמטרים שלכם ולבצע רכישה. אם אתם רוצים להיות בטוחים שמדובר בהצעת מחיר הוגנת, אנו מציעים לכם לערוך סקר שוק ולבחון כמה אחרים שילמו בהתאם לפרמטרים שתציגו בפניהם. זו הדרך הנכונה ביותר לבירור אודות המחיר שהוצע לכם באופן אישי על ידי החנות הנבחרת. שיהיה בהצלחה!

קיר מאתגר

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם