כמה עולה השכרת ציוד לאירועים קטנים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מתכננים אירוע קטן בבית או בעסק? לפני שאתם מזמינים את האורחים, כדאי שתכירו את העולם, את המחירים ואת המושגים. אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר במספרים ולעזור לכם להתכונן לשיחה עם חברת ההשכרה. 

השכרת ציוד לאירועים קטנים יכולה להקל המון על בעל השמחה. חברת ההשכרות מביאה את כל הציוד ומפרקת אותו בסוף האירוע. זה מוריד הרבה לחץ מיום האירוע, כדאי לשקול להביא אחת כזו אם אתם רוצים דאגה אחת פחות. בכתבה הזו נגע בכמה מהאופציות שנותנות חברות השכרה לאירועים.

 

אוהלי אירועים

הם יכולים ליקר לכם את האירוע או להציל אותו, זה תלוי בעונת השנה. אוהלי אירועים לרוב משומשים באירועי חורף. אם אתם מתכננים את האירוע שלכם בחודשים הגשומים של השנה, כדאי מאוד שתשקלו להזמין אחד כזה, אפילו אם אתם לא משכירים את שאר הציוד מחברה. כמה זה יעלה לכם? אוהל של עד חמישים איש עולה בין 1,000 – 1,500 ש"ח. הגדולים שהם יכולים להגיע עד 5,000 ש"ח.

 

ציוד הגברה

בין אם אתם עושים את האירוע שלכם בבית או בחוץ, כדאי שיהיה לכם ציוד הגברה בשטח. זה טוב לברכות, לאיסוף האורחים או למוזיקת רקע. אם אתם מתכננים להשתמש בציוד הביתי שלכם זכרו שציוד מקצועי מגיע עם הבטחה שהוא מפיק סאונד טוב ואיכותי וגם בוודאות עובד. זה יעזור לכם להימנע מתקלות ברגע האחרון. כמה זה יעלה לכם? בין 650 – 1,600 ש"ח, תלוי בכמות הציוד.

 

תאורה חיצונית

מתכננים לעשות חתונת חצר? מושלם! אתם חייבים ציוד תאורה שילווה אתכם כל הדרך לחופה. תאורה חיצונית לא מסתכמת רק בפרוז'קטור שיסנוור לכם את הדודים. היום, חברות תאורה מציעות שירותים מגוונים עם מבחר סגנונות שיתאימו בול לאירוע שלכם. כמה זה יעלה לכם? בין 300 – 500 ש"ח לאירוע ביתי. לאירוע חוץ / אירועים גדולים המחיר קופץ לכמה אלפי שקלים בודדים.

 

גנטורים

תמיד חלמתם על אירוע בר מצווה בטבע? זה הזמן להגשים את החלום והגנרטור מתווה את הדרך! אם אתם מתכננים לערוך רק אירוע חוץ אחד, השכרת גנרטור היא הגיונית יותר. אבל, אם אתם מתכננים להרים את היער מדי שבוע אולי כבר כדאי לשקול לקנות אחד.

אגב, גם אם אתם עושים אירוע ביתי גנרטור זו דרך מצויינת להבטיח לכם שלא תקרה פשלה באמצע האירוע. כמה זה יעלה? השכרת גנרטור עולה 300 – 400 ש"ח. קנייה של אחד תעלה בין 650 – 4,000 ש"ח, תלוי בגנרטור.

 

כמה מילים לסיום

השכרת ציוד יכולה להראות זניחה כשמדובר באירועים קטנים. אבל, זו דרך מעולה לחסוך לכם הרים של תכנון ולוגיסטיקה. אם אתם רוצים שהאירוע יעבור בצורה הטובה ביותר במינימום של מאמץ, תנו למקצוענים לעשות את העבודה.

ציוד לאירוע

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם