כמה עולה לחגוג בת מצווה במועדון?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

 

בת מצווה היא אירוע שחוגגים רק פעם בחיים. מהסיבה הזו, נהוג להשקיע ולהפיק אירועי בת מצווה יוצאי דופן שיחרטו בלבבות החוגגת, המשפחה והאורחים. אולם כאשר ההורים עומדים לפני תכנון אירוע בת המצווה, הם ניצבים לא פעם בפני דילמה לא קטנה מכיוון שמדובר בהפקה יקר – הם מעוניינים להעניק לילדתם ערב בלתי נשכח, אבל גם לא מעוניינים להיכנס לחובות והלוואות. אם גם אתם מתלבטים, המדריך הבא בשבילכם.

 

כמה עולה לחגוג בת מצווה במועדון?

לרוב, מחיר מועדון לחגיגת בת מצווה כולל רק את מחיר השכרת המועדון, כאשר טווח המחירים הוא פחות או יותר בין 6,000-8,000 ש"ח – תלוי בגודל המועדון, סוג האירוע, המוניטין והוותר של המועדון כמו גם מידת ההשקעה שהושקעה בו. באופן עקרונית, אירוע בת מצווה לא אמור לעלות למעלה מעשרת אלפים ש"ח, אלא אם כן ברצונכם לתכנן חווית אירוח אקסלוסיבית עבור מאות מוזמנים שיוזמנו לאירוע.

 

האם המועדון מתאים לצרכי הבת מצווה?

יש לציין שהמחיר עבור מועדוני בת מצווה הם בדרך כלל מחירים שמתאימים למועדונים בהיקף שיכיל לא מעבר לבני הכיתה של החוגגת, בנוסף לחברים ומשפחה קרובים. כלומר, מועדונים ככל הנראה לא מיועדים לאירוע עבור המשפחה המורחבת. כמובן, בכל מועדון קיים חדר VIP עבור בני המשפחה, אולם החדרים הללו לא מהווים בדרך כלל חלק אינטרגלי באירוע עצמו.

 

הוצאות נוספות למועדון

באופן עקרוני, לאירוע בת המצווה ניתן להוסיף לא מעט אטרקציות שבכוחן לייקר משמעותית את העלות הסופית. בתכנון האירוע כרוכים גופים שונים אשר כוללים לרוב מגוון פעילויות והפעלות מלהיבות מטעם שירותי הפקה מקצועיים למיניהם, חבילות אירוח, שירותי קייטרינג, דיג'יי, צילום מקצועי ועוד. השמיים הם הגבול!

דוגמאות לאטרקציות פופולאריות לאירוע בת מצווה הן למשל מכונות עשן, פינת איפור, קריקטוריסט, מכשיר של בועות סבון בטעמים, עמדות משחקי שולחן או מחשב, אביזרי תחפושות למיניהם ותאי צילום להשארת ברכות. כפי שניתן לתאר, כל אטרקציה כזו כרוכה בתוספת תשלום אשר מייקרת מאד את האירוע.

 

מומלץ – קבעו תקציב והשוו מחירים

בתכנון של אירוע מושקע וחשוב כמו בת מצווה, חשוב מאד להחליט מראש על מסגרת תקציב ואף לתכנן אותו באופן מפורט – למשל, כמה חשוב להוציא על אוכל וכמה על הפעלות? כמו כן, מומלץ ביותר לערוך סקר מחירים נרחב ככל האפשר, על מנת להתמצא ולבחור במועדון וחברות הפקות שיתפרו עבורכם חבילה מותאמת אישית וכוללת, במקום לפנות לכל הגופים השונים בנפרד – צלם, קייטרינג, אולם, אטרקציות וכ'ו.

 

חשוב לזכור

בסופו של דבר, השאיפה המרכזית בעת תכנון בת המצווה היא להתמקד בהתאמת האירוע לאופי החוגגת, התחביבים שלה והדברים שהיא אוהבת. למשל, אם היא אוהבת לשיר, אפשר לארגן מסיבת קריוקי. לעומת זאת, אם היא נחבאת אל הכלים ניתן להסתפק במפעיל מקצועי, ולוותר על השטיח האדום והלימוזינה הנוצצים והיוקרתיים.

כמה עולה לחגוג בת מצווה במועדון?

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם