כמה עולה צלם לבת מצווה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ככלל, צילומים לבת מצווה נחשבים לשירות חיוני, שבעזרתו ניתן לתעד את האירוע ולהנציח אותו באופן יצירתי, אומנותי ומיוחד.

צלם אירועים מתמקד בעבודתו בעיקר בתיעוד של אירועים שונים, הן קטנים והן גדולים, כאשר ברוב המקרים, הוא נעזר גם באנשי מקצוע נוספים, כגון: עורך ווידאו  ועורך אלבומים, לאחר הצילומים באירוע. יחד עם זאת, ישנם מצבים בהם צלמי אירועים מבצעים את עבודתם ללא עזרה נוספת, אך לרוב מדובר בצלמים בודדים, אשר מבצעים את כלל העבודה באופן עצמאי.

ניכר, כי קיימים בתחום צילומי אירועים שני סוגים של צוותי צילום:

  1. צוות צלמים מאוחד.
  2. חברה של צילומים, אשר מנוהלת ע"י אדם אחד, אשר נחשב כמעסיקם של צלמים עצמאיים.

 

עלויות

כשמתמקדים בעלויות השונות של צילומים לבת מצווה, ניתן לומר כי מחיר הצילומים, פר צלם, נעים בטווח של 1,500 ₪ בממוצע. הדבר נתון לשינויים בהתאם לאיכותה של העבודה. מחיר אלבום דיגיטלי עשוי לנוע בטווח שבין 1,000 – 500 ₪, מחיר עריכת ווידאו שצולם באירוע עשוי לנוע בטווח עלויות שבין 2,000 – 500 ₪.

ניכר, כי עלות צילומים בבת מצווה עשויה לנוע בטווח שבין 2,000 – 500 ₪.

 

פרמטרים אשר קובעים את מחיר הצילומים

לרוב, המחיר עבור צילומי בת מצווה אינם אחידים והם נקבעים בהתאם לכמה פרמטרים וביניהם:

  1. סוג הצילומים. מהו סוג הצילומים המבוקשים: ווידאו, סטילס, צילומי מגנטים, צילומי קליפ וכו'. עבור כל סוג צילומים נקבע מחיר אחר.
  2. פרק הזמן שנמשך האירוע – ככל שהאירוע מתמשך זמן רב יותר, עלות שירותי הצילומים יעלו מחיר גבוה יותר.
  3. אופן קבלת הצילומים – המחיר מושפע גם מאופן קבלת התמונות ע"י הצלם. כשמדובר בקבלת תמונות במדיה, באופן דיגיטלי, אזי המחיר לרוב יהיה גבוה יותר מקבלת תמונות מודפסות. בנוסף לכך, העלות תגדל יותר במידה ומבקשים לערוך ולעצב את התמונות המקוריות.
  4. צילומי ווידאו יכללו לרוב גם עריכת ווידאו ומסיבה זו, יעלו בד"כ הרבה יותר מסוגי צילומים אחרים.
  5. מספר הצלמים – העלות הסופית של צילומי האירוע בד"כ גם תנבע מכמות הצלמים האחראים בביצוע השירות. לפיכך, אם קיים צלם אחד בלבד שהוא גם העורך והמפיק של התמונות, קיימת סבירות שהעלות תהיה זולה יותר מאשר כשמדובר בשירותי צילום שניתנים ע"י כמה אנשי מקצוע (כגון: עורך תמונות וכיו"ב).

בנוסף לכך, יש לקחת בחשבון כי העלויות גם משתנות בין צלם לצלם, בהתאם לטיב השירות ובהתאם לסוג האירוע שאותו הוא מגיע לצלם. כך, צלם לבת מצווה עשוי לגבות מחיר גבוה יותר מצלם לימי הוללת או לברית.

באם אתם מתכננים לחגוג אירוע, ההמלצה היא, לקבל הצעות מחיר מכמה צלמים מקצועיים, לבחון כל הצעה ולבדוק מה היא כוללת מבחינת סוג הצילומים, איכותם ועוד. בהתאם לכך, יהיה לכם קל יותר לקבל החלטה בנוגע לצלם שיגיע לתעד את האירוע.

 

צלם מקצועי

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם