כמה עולה פארק מים מתנפח

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

החלטתם לרכוש פארק מים מתנפח? מתקנים מתנפחים מגיעים בשלל גדלים ועיצובים משוגעים (גם קלאסיים), ככה שאתם בהחלט מוזמנים לבחור מתקן מתנפח שגם יתאים להרבה ילדים. כמה יעלה מתקן מתנפח ענק כמו פארק מים?

כולנו יודעים שאירוע יום ההולדת של הילד עשוי להיות מורכב, במיוחד תהליך התכנון המקדים לאירוע. אם אתם כל שנה שוכרים אטרקציה שונה, אתם למעשה כל שנה תצטרכו להתמודד עם התהליך הזה מחדש, מה שעשוי להיות די מתיש ואפילו מתסכל. אם רוכשים פעם אחת פארק מים מתנפח ענק, אתם פטורים מלחשוב על אטרקציות ימי הולדת במשך השנים הקרובות.

 

זכרו שתמיד ניתן למכור פארק מים מתנפח – הוא להיט

סיימתם עם הפארק והוא במצב מכירתי טוב וללא חורים? אתם מוזמנים גם למכור אותו. תמיד יהיה מי שיקנה את המוצרים האלו, מדובר בלהיט של ממש. אם כך, כמה יעלה פארק מים מתנפח וענק? תוכלו לרכוש פארק מים מתנפח מסוגים שונים, והמחירים בדרך כלל ינועו בטווחים של מאות שקלים ועד אלפי שקלים.

בין אם אתם בוחרים לרכוש אחד קטן או גדול, תמיד זכרו לאחסנו בתנאים נאותים. אנחנו מיד נרחיב בנושא, אך קודם נדבר על מחירי פארקי מים מתנפח. כמה יעלה לכם הפארק ומה הוא יכלול? מחירים למתקנים מתנפחים:

 

כמה עולה מתקן מתנפח רטוב וענק לילד?

למשל, בסכום של 2,800 ₪ בממוצע, תוכלו לרכוש מתקן מים ג'ימבורי מתנפח וענק. גובהו יהיה 270 ס"מ, אורכו 365 ס"מ ורוחבו יהיה 320 ס"מ. בהחלט מרשים. מה עוד? אם אתם רוצים להשקיע אפילו יותר, תוכלו לרכוש פארק מים מתנפח ג'ימבורי הכולל בתוכו גם מגלשה.

כיף ענק, שיעלה לכם בקירוב ל-3,500 ₪ בממוצע. גובהו של פארק מים מתנפח עם מגלשה מסוג ג'ימבורי הוא 260 ס"מ, רוחבו 320 ס"מ ואורכו 420 ס"מ. שימו לב, כאן האורך משמעותי יותר מאשר הפארק הקודם שציינו (בעלות של 2,800 ₪ בממוצע).

 

היכן מאחסנים מתנפחים לימי הולדת?

אין ספק, לא מדובר בהוצאה קטנה, לפעמים אפילו גדולה מאוד עבור חלק מהאנשים. יחד עם זאת, חשוב לזכור שזאת לא הוצאה מתמשכת. אתם לא צריכים לתחזק את הפארקים האלו, אתם רק צריכים לאחסן אותם במקום אטום לגמרי, עדיף במחסנים בטוניים.

כשאתם מסיימים להשתמש במתקנים מתנפחים, מומלץ לא להשאירם שעות ארוכות תחת השמש הקופחת. בכל מקרה בו אתם עושים זאת, אתם למעשה מאיצים את הבלאי של המתקן המתנפח. תוכלו גם למצוא פארק מים במחירים של מאות ₪, אך חשוב לוודא מראש את איכות המוצרים ואת תקינותם (בין אם שכרתם או רכשתם). שימו לב, הדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה זה שתגיעו לביתכם ותתכוננו לתפעל את המתקן, רק בכדי לגלות כי יש בו תקרים (פנצ'ר).

פארק

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם