כמה עולות אטרקציות שונות לבר המצווה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מסיבת בר המצווה היא אחד האירועים המיוחדים והמשמעותיים ביותר עבור הנער החוגג, משפחתו וחבריו.

כיום אפשר להתאים את המסיבה באופן מלא לאופי בעל השמחה ולאורחיו, ולבחור את האטרקציות המדויקות ביותר לרצונות וליכולת של כל משפחה, מתוך שפע האטרקציות הקיימות.

אם ערכתם לאחד מילדכם אירוע בר מצווה, או שאתם בעיצומו של תכנון אירוע כזה – אתם ודאי יודעים שהדבר יכול להיות מעט מבלבל, ולפעמים נדמה שאי אפשר לצאת מזה בלי פגיעה משמעותית בכיס. למעשה, עם היכרות נכונה עם מגוון האפשרויות – תגלו שלא רק שהשפע יכול לאפשר לכם לערוך את האירוע שמתאים לכם ולאורחים שלכם ביותר, אלא גם שמנעד המחירים הוא רחב וגמיש, ויכול להיות דווקא ידידותי למדי.

 

עמדת מולטימדיה

אחד הדברים האהובים ביותר כיום על בני נוער הוא משחקי מחשב וקונסולה. באירוע מלא במתבגרים, עמדת מולטימדיה היא אולי האטרקציה המושלמת. למרות שקנייה פרטית של משחקים וקונסולות מהסוג נחשבת די יקרה, דווקא השכרה זמנית לצורך אטרקציות לבר מצווה נחשבת לאחת האטרקציות היותר זולות, ויכולה לעלות לכם החל מ- 300 ש"ח ליום אחד.

 

משקפי מציאות מדומה

משקפי VR הם הדבר החם כרגע. מדובר בטכנולוגיה חדשנית שמספקת חוויה מדומה אך משכנעת ביותר של מציאות מכל סוג. אפשר רק לחוות את המציאות הזו, או לשחק בתוכה, לסייר במקומות רחוקים וכולי וכולי. לשכור משקפי מציאות מדומה עולה החל מ- 700 ש"ח, אך כמובן יכול לעלות כתלות בכמות המשקפיים שתבחרו לקחת.

 

שולחנות משחק

אין אטרקציית בר מצווה קלאסית יותר משולחנות משחק. כדורגל שולחן, פינג פונג, הוקי אוויר, ביליארד – רק תבחרו (או תקחו את כולם). אין משמח את הלב מלראות קבוצה נלהבת ומזיעה של ילדים משחקים יחד סביב שולחן משחק, צועקים בהתרגשות זה לזה וקופצים יחד. שולחנות המשחק בדרך כלל מגיעים בחבילות, ולא בבודדים, כלומר – תוכלו להזמין למשל ארבעה שולחנות. המחיר ההתחלתי לחבילה כזו הוא סביב ה- 900 ש"ח.

 

עמדת צילום

עמדת צילום היא אטרקציה שנעשתה זמינה ופופולרית במיוחד בשנים האחרונות, ומספק גם חוויה מהנה ושעשוע, וגם מזכרת נהדרת מהחגיגה. בני נוער היום נהנים להצטלם יחד, ועמדת צילום מאובזרת יכולה לספק שעות של הנאה לאורחים מכל הגילאים. מחיר של עמדת צילום מתחיל בדרך כלל בסביבות ה- 800 ש"ח, אך משתנה בהתאם לאפשרויות העיצוב, לאביזרים, לאופן ההדפסה וכו'.

 

לסיכום

מסיבת בר מצווה ממש לא חייבת לקרוע לכם את הכיס – יש המון אטרקציות מהנות ולא מאוד יקרות. איך שלא יהיה, אל תשכחו שבסופו של דבר מה שחשוב הוא להנות אחד עם השני, ואפילו שהאטרקציות יכולות לעזור בזה ולהפוך את זה לקל ונוח – אם אתם אוהבים את האורחים שלכם יהיה לכם כיף עם איזו אטרקציה שלא תבחרו.

 

מחשבון וכסף

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם