כמה עולה להשכיר תותח קצף לאירוע גדול

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

תותח קצף הוא הדבר שיהפוך כל אירוע או מסיבה למושלמת.

אמנם יש צורך בהכנה מקדימה מראש של המוזמנים וייתכן שיהיו ביניהם כמה שיתקשו לכל את הרעיון.

אבל אחרי שכולם יכנסו לעניין. ההנאה הגדולה של הקצף תצדיק את הכל.

כמה עולה החוויה? להלן הגורמים המשפיעים על המחיר.

 

טווח מחיר תותח קצף

טווח המחיר כאשר מדברים על השכרת תותח קצף נע בין 400 ש"ח ל-1000 ₪ לאירוע בודד. הממוצע הינו תותח היכול להתיז קצף למרחק רב ולפזר אותו באופן שווה יחסית ומחירו נע בין 600 ל-750 ₪.

המשתנים המשפיעים על המחיר:

  • סוג התותח: הקיבולת שהוא מספק בשעה אחת. (ישנם תותחים היכולים להגיע ל-200 קובה בשעה)
  • החברה: לכל חברה תעריף משלה.
  • מפעיל שמייקר את המחיר.

 

מה חשוב לדעת לפני ההשכרה?

אם אתם מאלו שתמיד מחפשים דרכי מילוט זולות יותר כדי להשיג את המטרות שלכם, חשוב שתדעו מספר דברים לפני שאתם שוכרים תותח קצף לאירוע המתוכנן שלכם:

 

סקר שוק

ערכו סקר שוק מעמיק. ללא סקר זה לא תוכלו לדעת אילו הצעות נוספות קיימות בשוק המתפתח של השכרת תותחי קצף ומסתבר שתפספסו את ההצעה המשתלמת ביותר שאתם יכולים לקבל. מחירו של תותח קצף הוא גבוה יחסית ועומד על כ-700 ₪ לאירוע בודד, לכן חשוב ביותר לבצע סקר שוק וליהנות מהצעה משתלמת.

 

התאמת תותח הקצף לסוג האירוע

על מנת לחסוך במחיר ההשכרה יש לבחור בתותח קצף המותאם בדיוק לאירוע שלכם וישרת את המטרות שלכם. יש נטייה לבחור באופן אוטומטי את התותח הטוב ביותר  ומילא גם יקר ביותר, אך לא תמיד זו תהיה בחירה חכמה.

לדוגמא: תותח מתקדם היכול למלא קצף באזור גדול תוך זמן קצר ויכול להתיז את הקצף באופן אוטומטי לכל הכיוונים יעלה בהתאם אך לא יהיה נחוץ כשמדובר באירוע קטן בגינה. לאירוע שכזה מספיק תותח קצף קטן ואין חשיבות כל כך גדולה לפיזור קצף אוטומטי.

 

משך זמן השימוש בתותח הקצף

ככל שההשכרה הינה לטווח ימים רחב יותר כך יורד בהתאמה המחיר היומי וניתן לינות ממחיר נח יותר

לדוגמא:

השכרה לאירוע אחד 700 ש"ח
השכרה לשבוע שלם 2000 ש"ח

לכן חשוב להשוות את המחיר, לבדוק מהו משך הזמן שאתם מעוניינים ליהנות מהתותח כדי להתאים את הצעת המחיר הרלוונטית והחסכונית לכם ביותר.

 

אז כמה עולה להשכיר תותח קצף לאירוע גדול?

לסיכום, ניתן לראות כי מחיר ההשכרה של תותח קצף נע בין 400 ש"ח ל-1000 ₪ לאירוע בודד. הוא מושפע מסוג התותח, החברה והוספת מפעיל. הממוצע עומד על 600-750 ₪ לאירוע. לפני ההשכרה חשוב לערוך סקר שוק, להתאים את תותח הקצף לסוג האירוע ולבדוק לכמה זמן אתם מעוניינים לשכור את התותח וכך תוכלו ליהנות מחוויה מושלמת ואטרקטיבית לכל גיל ולכל מטרה. אנו מאחלים לכם הנאה מושלמת!

מטבעות

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם