כמה עולה אמן חושים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אמנות החושים היא אחת מצורות האמנות המתוחכמות ביותר הקיימות כיום. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת וככל שלכאורה מידת החשיפה של בעלי מקצוע כגון קוסמים, אמני חושים וטלפתיה גבוהה יותר, היה צפוי שאנשים יחדלו לראות במופע החושים עניין ייחודי. ואולם למרות הכל, מספר האנשים המראים עניין במופעי חושים בכלל, ובמופעי חושים איכותיים כגון המופע של זיגי, רק הולך ועולה. מהו מופע חושים ומדוע הוא כל כך פופולארי? כמה עולה אמן חושים ואילו גורמים משפיעים על המחיר?

אמן חושים

 

מה זה מופע חושים

מופע חושים הוא הופעה של אדם המתמחה ביצירת אשליה שהוא מחזיק ביכולת על חושית, או בחוש שישי המאפשר לו לדעת מראש או לצפות מראש התנהגות של אדם יחיד או של קבוצת אנשים, בהינתן נתונים מסוימים, מצבים ספציפיים או אירוע ספציפי. סדרת הופעות מתוכננות מראש עשויות להביא את הצופים באמן החושים להאמין ביכולות שלו. זאת, למרות העובדה שההיגיון הבריא מאפשר לדעת כי כל ההצגות והפלאים לכאורה שאותם מבצע אמן החושים הם סוג של אשליה. למרות ההבנה הבסיסית הזאת, מופעי חושים עדיין מרתקים קהל רב המוכן לשלם עבור מופע חושים איכותי, שיעניק לו חוויה שתיזכר לאורך זמן, מחיר גבוה. יש בעלי מקצוע בתחום המופיעים לבדם ויש כאלה המסתייעים באסיסטנטים למיניהם, שמעצימים את האשליה והופכים אותה לממשית יותר.

כמה עולה צילום חתונה? מידע שימושי למתרגשים! – לקבלת המידע לחצו פה.

מחיר של הופעת אמן חושים

התשלום עבור הופעה של אמן חושים נגזרת מאופי ההופעה, מהאורך שלה ומסוג הקהל הנוכח בה. באשר לאורך – הזמנה של אמן חושים להופעה ממושכת, כאשר למעשה הוא מהווה את האטרקציה היחידה או כמעט יחידה, כרוכה בתשלום גבוה יחסית. הסכום מגלם את שווי ההופעה ואת אורך הזמן שבו אמן החושים יפעל מול קהל הצופים. חשוב לזכור שביצירה של הופעה מהסוג הזה מושקעות שעות רבות של אימונים, ובסיומן מעוניין האמן להחזיר לעצמו את ההשקעה. אמן חושים חייב גם להתאמן באופן קבוע, אחרת הוא עלול להיתקע בזמן ההופעה או לבצע תעלול שיסגיר את העובדה שלא מדובר באמת ביכולת על חושית.

אם אמן החושים איננו האמן היחיד המופיע במסגרת ההתכנסות, אמן החושים חייב לקבל תמורה הולמת על המאמצים שהשקיע בהגעה למקום, כמו גם הבאתה הציוד שלו ואולם חשוב לדעת כי הורדת המחירים איננה יחסית לאורך ההופעה, אלא מגלמת בתוכה גם הוצאות קבועות: הגעה למקום ההופעה, הבאת הציוד, אם נדרש כזה, וכן התארגנות לפני ואחרי העירוה. כאשר דורש אמן חושים מחיר עבור ההופעה, הוא אמור לכלול בו את כל אמות המידה כפי שהוזכרו לעיל.

אם יש לך צורך ורצון להזמין הופעה של אמן חושים לעסק או למקום העבודה שלך, אתה במקום הנכון. כדאי ליצור קר כעת ואנשי הקשר של זיגי, אמן חושים, יחזרו אלים בהקדם לקביעת התאריך הרצוי להופעה ולקביעת אורך ההופעה הרצוי.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם