כמה עולה ציוד למסיבת טבע?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מסיבת טבע ביער, בים או במדבר היא מסיבה אטרקטיבית ומיוחדת שיש להתארגן עליה מראש מבחינת ציוד.

כמה עולה ציוד למסיבת טבע?  על כך במאמר הבא.

 

איזה ציוד תצטרכו למסיבת טבע?

כאשר מתכננים מסיבת טבע צריך לארגן מראש ציוד רלוונטי, אישורים ומקום אטרקטיבי להפקת האירוע. בין אם תחליטו על מסיבה בחיק הטבע ובין אם באוהל לאירועים תצטרכו לדאוג להשכרת תאורה מתאימה, ציוד הגברה להשכרה הכולל מערכת הגברה, מיקסר, רמקולים, מערכת אודיו, מחשב עם שירים, מיקרופון וכד'. בהתאם לקונספט האירוע יש לדאוג לשולחנות, כיסאות, פינות ישיבה, פופים, מחצלות ושולחנות להגשת הכיבוד. במסיבות בהן עושים על האש יש גם לדאוג למנגל ולאביזרים המתאימים. במידה והמסיבה נערכת בקיץ דאגו למקום קריר ומוצלל, מצננים, מאווררים וקוטלי יתושים חשמליים. בחורף דאגו לאוהל אותו תחממו באמצעות פטריות חימום. מכיוון שהאירוע נעשה בחוץ יש גם לדאוג לגנרטור שיפעיל את כל המכשירים החשמליים ולגנרטור גיבוי. המחיר של הציוד משתנה בהתאם לחברה המשכירה, לכמות ולאיכות הציוד.

 

לאיזה ציוד בטיחותי יש לדאוג?

מסיבות טבע רבות משתתפים צריכות לשאת באישורי בטיחות של שירותי הכבאות וההצלה, המשטרה, מד"א והעירייה שבה מצוי השטח. לאירועים פרטיים יש לוודא מתי תזדקקו לאישור ומתי לא בהתאם לכמות המוזמנים. על אף זאת יש לדאוג לציוד עזרה ראשונה בכל מקרה. מכיוון שאורחים מסוימים מעשנים או במידה ואתם משלבים מדורה במסיבה, תצטרכו לדאוג גם למטף כיבוי אש כדי למנוע דליקה. כדי לשמור על הסביבה אל תשכחו לפזר פחים עם שקיות עבור הפסולת. כמו כן, ישנן מסיבות טבע בהן משכירים שירותים ניידים לנוחות האורחים.

 

תאורה ומכונות עשן

מסיבות טבע הכוללות ריקודים עד אור הבוקר יכולות להיות מלוות בתאורה צהובה או לבנה של נורות לד או שרשראות גרילנדות צבעוניות, פרוז'קטורים, פנסים חכמים, תאורה המשלבת אפקטים ועוד. על מנת לשדרג את רחבת הריקודים, גם מכונות עשן ימקסמו את האווירה. וכמובן לא לשכוח גנרטור.

 

תקליטן למסיבת טבע

בהתאם לתקציב שלכם ניתן להשכיר את שירותיו של תקליטן מקצועי או להפעיל באמצעות מערכת ההגברה מוסיקה באופן עצמאי. היתרון בתקליטן הוא הפעלת מוסיקה איכותית המתאימה לכולם שתמנע מריבות על בחירת השירים בין האורחים. כשבוחרים בשיטה עצמאית חשוב לארגן מראש פלייליסט שיתנגן מעצמו ללא צורך באדם שיחליף את השירים. אך מה שיקבע את איכות המוסיקה היא מערכת ההגברה והסאונד. למשל, בחירת רמקול סאב וופר היא הכרחית כשרוצים להשמיע גם צלילי בס באיכות.

 

אביזרים שירקידו את האורחים שלכם

מסיבת טבע יכולה להיות משמחת ומהנה בשילוב אביזרים במיוחד על רחבת הריקודים. מדובר על כלי נגינה קטנים מפלסטיק, צמידים ושרשראות זוהרים, סטיק לייטים, שרשראות הוואי וגימיקים נוספים בהתאם לקונספט של המסיבה. אל תשכחו גם כוסות צ'ייסר שניתן לשדרג עם לדים בנוסף לכלים החד פעמיים בשולחנות הכיבוד. לפיכך, העלויות יסתכמו בהתאם לציוד בו תבחרו.

 

אנשים רוקדים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם