כמה עולה להפיק אירוע מהחלומות? 

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אירוע מוצלח הוא משאת ליבם של כל מי שחוגגים, יהיו אלו שמחות משפחתיות, אירועים עסקיים או מסיבות גדולות כטקסי סיום. אירוע מהחלומות הוא לא עניין יומיומי, ומה שעבורנו הוא שמחה יוצאת דופן, מצריך סדרה ארוכה של החלטות ותיאומים. ההפקה היא החולייה המקשרת בין החוגגים – אתם – לבין העולם המורכב של תכנון וביצוע אירוע שיתאים בדיוק לחלומות שלכם.

 

אירוע מהחלומות? איך להתחיל

כבר בשלב תכנון האירוע עצמו, יש להכניס סעיף תקציבי של הפקה כדי שתהיה לכם האפשרות להיעזר באנשי מקצוע. רובנו יודעים מה נרצה במסיבה, אבל עד כמה אנחנו מכירים את האפשרויות בשוק? האם יש לנו זמן לסקרי איכות, זמינות, רמה ומחיר של כל בעלי המקצוע? האם נהנה מכיתות רגליים בין הספקים ומעריכת רשימות?

מִקרֶה

תכנון תקציבי

התקציב של האירוע יקבע במידה מסוימת את היקפו ואופיו, וככל שיהיה לכם מידע רב יותר על האפשרויות כך תוכלו לנצל טוב יותר את הסכום שעומד לרשותכם. ניצול תקציבי יעיל מצריך היכרות עם השוק הדינמי של ספקים לאירועים ושל המגוון הרחב של האפשרויות.

 

מקצוע של ממש

יש אירועים שאנחנו מארגנים בשגרה: יום הולדת לילד, ארוחת חג משפחתית, מסיבת פורים לחבר'ה. אבל כשקנה המידה גדל משמעותית, ומדובר על משתתפים רבים ורמת אירוח גבוהה, המיומנות הרגילה כבר לא מספיקה. בניגוד אלינו, אנשי ההפקה הם אלו שעוסקים כל יום, כל היום, באירועים. הם מגיעים עם ידע נרחב על האפשרויות ויוכלו להציג אותן, הם רואים אלפי אירועים בשנה, הם יודעים מה מתקבל בהתלהבות ומה לא ואיך להתאים את אופי האירוע לחוגגים בהתאם למאפיינים הייחודיים של החגיגה שלכם.

מִקרֶה

כמה זה עולה לנו?

עלות מפיק לאירוע משתנה, כמובן, בהתאם לאופי האירוע וגודלו. מפיק לחתונה סטנדרטית יעלה 8,000 – 16,000 ₪, וכפול מזה לחתונה יוצאת דופן בגודל או במורכבות. באירוע קטן, לעיתים די בחברה נמרצת שתתרוצץ איתך, אבל הפקה של אירוע חלומי דורשת מומחיות. כאשר מדובר על חברת הפקות מסודרת, המחיר נע בין 5% ל-10% מהעלות הכוללת של האירוע. חברת הפקות עם ניסיון והצלחות כמו נופר הפקות מחזיקה צוות שמתוכו אפשר לבחור את המתאימים ביותר לצרכים ולאופי שלכם. האם תרצו מפיק בעל ניסיון נרחב במסיבות בטבע? מפיקה של אירועים מעונבים לעסקים סולידיים? האם תרצו להוביל ושהמפיק יזרום איתכם, או שתרצו לתת קווים מנחים ולא לעסוק בפרטים הקטנים? יתרונה של חברת הפקות הוא בריכוז המפיקים והניסיון המצטבר.

 

הפקה טובה היא הנאה בפני עצמה

המפיקות והמפיקים, אם שמתם לב, אוהבים את העבודה – את ההתרגשות, את האפשרות להיות חלק מהיום המיוחד שלכם, את האתגר במציאה של הנוסחה המדויקת שתיצור את אירוע החלומות. הם מתרגשים איתכם, מלווים בבחירות ובהחלטות, ומאפשרים לכם להתפנות לעסוק במה שחשוב באמת – השמחה.

 

לסיכום

כדי לחגוג באירוע החלומות שלכם, קחו איתכם מתחילת הדרך את האדם הנכון שיפיק לכם את החלום, ויהפוך את הרעיונות שלכם למסיבה המהממת שרציתם. עכשיו אתם גם יודעים בערך כמה זה יעלה לכם.

מִקרֶה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם