כמה עולה השכרת רמקולים לאירועים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רמקולים מהווים את הלב הפועם של מערכת ההגברה בכל אירוע, בכל מפרט טכני. כיום, הם מגיעים בגרסה של רמקולים מוגברים שאינם זקוקים למגבר חיצוני, דבר החוסך ציוד וכסף. לרמקולים גדלים משתנים והספקי עוצמה משתנים, בכדי שיתאימו לתנאי שטח שונים ולכל כמות של קהל. בעבר, רמקולים לאירועים ומופעים היו אלמנט יקר מאוד אולם, זה השתנה והמחירים ירדו, חברות מסוימות לוקחות זאת אפילו צעד אחד נוסף ומספקות רמקולים לאירועים במחירים אטרקטיביים במיוחד.

 

רמקול לכל מטרה

כמה עולה השכרת רמקולים? תלוי איזה רמקולים אתם צריכים, לקהל קטן? אולי לקהל גדול? למקום פתוח או אולי סגור? ובכן, "ביט – הגברה ותאורה", יתאימו לכם רמקולים מקצועיים בדיוק לצרכים שלכם ובמחירים שוברי שוק. לדוגמא – השכרת רמקול מוגבר בעוצמה של 800 וואט עם מיקסר 4 ערוצים יעלה לכם 230 שקלים ליום. זוג רמקולים מוגברים 15 אינץ' (רמקולים גדולים), בעוצמה של 1600 וואט (לקהל של עד 350 אנשים), עם מיקסר 4 ערוצים, יעלו לכם 380 שקלים ליום. השכרת זוג רמקולים איכותיים, 15 אינץ', בעוצמה של 3000 וואט, יעלו לכם 480 שקלים ליום בלבד. זוג רמקולים מוגברים בעוצמה של 1600 וואט עם שני סאבים לדיוק הסאונד ומיקסר 4 ערוצים, יעלו לכם 720 שקלים ליום בלבד.

מועדון

עוצמה שווה איכות וזה עולה יותר

מערכות סאונד מקצועיות יותר, המתאימות גם למופעים במקומות גדולים מול קהל של יותר מ- 350 אנשים, עולות כמובן יותר כסף. חשוב לדעת, עוצמה שווה איכות ולכן, גם אם אתם מארגנים אירוע של 100 אנשים בלבד, דעו, ככל שתשכירו מערכת עוצמתית יותר, איכות הסאונד שתקבלו תהיה גבוהה יותר. זה לא אומר שתפוצצו לאורחים שלכם את האוזניים, אין צורך לעבוד בווליום חסר פרופורציות למקום ולכמות הקהל אולם, עבודה עם רמקולים גדולים תפיק סאונד איכותי ומדויק יותר בכל מצב. מערכת שעונה על הקריטריונים של מקצוענות ואיכות היא למשל, מערכת קולונה בעוצמה של 3000 וואט. מערכת זו כוללת שני עמודי סאונד ברמה גבוהה (רמקולים שנראים כשני עמודים דקים), ושני סאבים עוצמתיים המחוברים לחלק התחתון של עמודי הסאונד. "ביט – הגברה ותאורה" יספקו לכם מערכת כזאת במחיר של 850 שקלים בלבד ליום. כל מה שצריך כשזה המחיר, לא להסס, לנסוע ולאסוף את המערכת מרחוב היסוד 7 תל אביב.

 

אילו רמקולים נכון לשכור למופע של להקה?

במידה והזמנתם להקה של שלושה נגנים וזמרת מומלץ שתשכירו הגברה בעלת עוצמה ואיכותית. חשוב מאוד לדעת, במקרה של מופע להקה כדאי מאוד לשכור ארבעה רמקולים ולא שניים, שני רמקולים גדולים לקהל, רמקולים של לפחות 1600 וואט לפחות, ושני רמקולים קטנים, 800 וואט כל אחד, כמוניטורים לנגנים ולזמרת. בפורמט כזה אין סיכוי שמשהו ישתבש באירוע שלכם. מופע טוב עלול ממש להיחרב בגלל מערכת הגברה לא מתאימה, שהמפרט שלה אינו מספק והרמקולים שלה לא מדויקים למקום ולקהל.

רמקולים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם