כמה עולה קייטרינג מלא לחתונה

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

החתונה בפתח והתכנונים רבים! בחירת הקייטרינג לרוב יהיה בין המשימות הראשונות בכל תכנון אירוע ולא סתם…

אתם מבולבלים ולא יודעים איך לבחור, מה לבחור וכמה זה יעלה? אנחנו כאן בשביל לעשות סדר! לא כדאי לטעות או לחסוך בתחום המדובר – בסוף כולם נהנים מאוכל טוב ובחתונה טובה יש להגיש את הטוב ביותר.

 

איך בוחרים קייטרינג לחתונה?

ראשית יש להחליט על חברת קייטרינג לחתונה איזה אוכל תרצו להגיש ובאיזה צורה, האופציות רבות ומבלבלות והמזל הוא שאפשר פשוט לשלב. חתונה היא אירוע ארוך המחולק בדרך כלל לקבלת פנים, חופה, אוכל והרבה ריקודים. בדרך כלל בשלב קבלת הפנים יעמדו דוכני אוכל שונים במרחב עם מנות קטנות לסיפתח טוב של הערב. לאחר החופה יהיו מנות עיקריות שניתן להגיש בצורת הבופה המסורתי, שולחן שוק, מנות אישיות או מנות מרכזיות למרכז השולחנות ובסוף כמובן קינוח!

 

מה צריך לשאול ולבדוק?

הדבר הראשון יהיה התאריך, כדי לסגור כמה שיותר זמן מראש את זמינות חברת הקייטרינג ליום ושעת החתונה שלכם וגם רלוונטיות למיקום האירוע. כל חברה מציעה תפריט מסוים ממנו ניתן לבחור את האופציות השונות, בדקו את הגמישות של הקייטרינג למנות נוספות שהייתם רוצים להגיש ואיך ניתן לייחד את ההגשה.
אין חכמים כבעלי ניסיון – קחו המלצות מחברים או לקוחות קודמים של אותה החברה בה אתם מתעניינים.

 

זה טעים בכלל? שלב הטעימות

לפני סגירת האירוע עם החברה תוכלו להגיע לטעימות, לרוב טעימות יתקיימו באירוע אחר שמקיימת חברת הקייטרינג כך תוכלו גם לראות את ההתנהלות, ההגשה והאסתטיקה וגם לטעום את האוכל ולהחליט האם הוא לטעמכם או פחות – בכל זאת, על טעם וריח אין להתווכח.

 

כמה זה עולה?

שאלת השאלות אך עליה אין ממש תשובה, חתונה יכולה להיות עם 50 אורחים או 500 אורחים, העלות תשתנה גם מסיבות אחרות כמו אופן ההגשה, כמות העובדים והמלצרים הדרושים לעבודה כזאת ועוד. מסיבה זו לא ניתן לתת השערה בסיסית של עלות ועליכם לבצע סקר שוק עם הנתונים הספציפיים שלכם בין החברות השונות וכך להבין את סדר הגודל שתצטרכו לשלם.

ההמלצה היחידה שיש היא – כאן אל תחסכו. אולי אתם זוג צעיר שרק רוצים לרקוד ולשתות ולא מעניין אתכם בכלל מה יש לאכול אך אל תשכחו שבוודאות ברשימת המוזמנים שלכם יש אנשים מבוגרים יותר או צעירים שנהנים באירועים כמו חתונות מהאוכל ולכן כדאי להפיק אירוע מוצלח יש להגיש אוכל מעולה!

 

כבר מסיימים ותוכלו לטעום בעצמכם

העזרו בחברים שכבר עשו זאת וקחו השראה מחתונות אחרות בכל הנוגע לחברות מוצלחות ושיטות הגשה שיכולות לשדרג ולייחד את האירוע שלכם ככה שימשיכו לדבר עליו הרבה אחריי שהוא ייגמר. הכי חשוב הזמינו אוכל שגם אתם תהנו ממנו, מזל טוב ובתאבון!

שולחן אוכל

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם