כמה עולה לבצע השכרת אוהלים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כמה כיף לארגן סוף שבוע מגניב בכנרת או בחוף אכזיב, להגיע כל החברה, לישון על החוף, על האש בלילה, שקשוקה בבוקר, ובעיקר הקרבה למי הרחצה הנהדרים. ארגון סוף שבוע כזה דורש היערכות הכוללת הרבה פעמים שימוש בציוד שאין לנו בו שימוש ביום יום. במאמר זה נבין כמה עולה לבצע השכרת אוהלים.

כמה עולה לבצע השכרת אוהלים

כשאומרים את המילה "אוהלים" ההקשר הראשון הוא אוהלים ללינה. השכרת אוהלים כאלו קיימת לכל הצרכים, והאוהלים מגיעים בגדלים שונים ובמחירים שונים. אם כן, כמה עולה לבצע השכרת אוהלים? ובכן, מחיר אוהל קטן ללינה יכול להתחיל בסכום של 50 ש"ח, לעומת אוהלי לינה ענקיים בגדלים של 4*8 או 4*10 שיכולים להגיע למחירי השכרת אוהלים של 600 ו-700 ש"ח.

אוהל ליד הים
אוהל ליד הים

סוגי אוהלים

המילה אוהלים מתחברת לא רק לאוהלי לינה, אלא גם לאוהלי אבלים, אוהלי הצללה הידועים גם בשם גזיבו ועוד. בחברת IDANS מציעים לכם שירות השכרת אוהלים אותו תוכלו לקבל או באיסוף עצמי או כולל הובלה והקמה. המחירים ישתנו בהתאם לסוג השירות אותו תבחרו.

אוהלי אבלים

במקרים מצערים בהם קרוב משפחה נפטר, יגיע שבוע השבעה. בשבוע זה יגיעו אליכם לבית עשרות ומאות אנשים שיגיעו לנחם אתכם ולשבת קצת לצידכם ברגעים הקשים. במידה והשבעה מתרחשת מחוץ לבית, בחצר או בגינה למשל, חשוב להצטייד גם בחודשי החורף וגם בחודשי הקיץ באוהל אבלים גדול ומכיל, שיהווה מרחב שמגן מפני הגשם או מפני החום הרב. מחיר השכרת אוהל אבלים משתנה בהתאם לגודלו, ונעים בטווח שבין 500 ש"ח ל-2,500 ש"ח.

אוהלי הצללה – גזיבו

אוהלי הצללה יכולים לסייע בעת בילוי בים, מסיבת יום הולדת בפארק, אירוח קייטרינג המצריך שטח מוצל לשמירה על איכות האוכל המוגש ועוד. אוהלי הצללה גם הם מגיעים בגדלים שונים והמחיר שלהם נע בהתאם, ועומד בדרך כלל על סכומים של בין 1,600 ש"ח ל-2,000 ש"ח.

חברת IDANS

חברת IDANS מציעה לכם השכרת אוהלים במחירים אטרקטיביים ולכל שימוש וצורך. בחברה תוכלו למצוא אוהלי הצללה, אוהלי אבלים ואוהלי זולה לים.

החברה מספקת מגוון שירותי השכרת אוהלים הכוללים איסוף עצמי או כולל הובלה, הרכבה ופירוק. האוהלים המסופקים הם אוהלים לבנים ומגיעים עם כל הציוד הדרוש להקמתם כולל יריעות ומוטות. יריעות ה-PVC מקנות לאוהל אפשרות להגן ולעמוד בתנאים של גשם ומזג אוויר משתנה.

בחברת IDANS תוכלו למצוא ציוד נוסף להשכרה, כולל כסאות, שולחנות, מזגנים, פטריות חימום, פופים, פינות ישיבה, ולמעשה את כל מה שאתם צריכים על מנת לארגן את האירוע המושלם – בהתאם לצרכים המשתנים.

ליצירת קשר מוזמנים לפנות לחברת IDANS בטלפון מספר 052-5602602.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם