כמה עולה להשכיר וילה בצפון?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

נמאס לכם מבילויים באנליים וסטנדרטים בפאבים או מועדונים הומים? רוצים לחגוג במקום פרטי ופסטורלי ולהעניק לאורחים שלכם חוויה בלתי נשכחת? הפתרון הוא השכרת וילה לאירועים בצפון. כמה עולה להשכיר וילה בצפון – על כך במאמר הבא.

 

מדוע להשכיר וילה בצפון?

הצפון הוא אחד האזורים היפים ביותר בארץ ומהווה מוקד לטיולים ולאטרקציות שלא ניתן לעשות באזור אחר. ביחד עם זאת, בשל האווירה המיוחדת של הצפון והנוף המרהיב ניתן לחגוג אירועים מגוונים בווילות להשכרה בצפון. ישנן אף לא מעט וילות המשמשות כאתרי נופש למשפחות שבורחות מהמרכז הסואן אל הצפון הרגוע בסופי שבוע ובחגים, אך אנשים רבים גם משכירים אותן לצורך אירועים שונים.

למשל, אם הבן או הבת מתגייסים או משתחררים מהצבא הווילה יכולה להיות המקום למסיבת הגיוס או השחרור, אירועי בר או בת מצווה, חינה או מסיבת אירוסין, יום הולדת ועוד. גם הצעת נישואין היא אירוע מרגש ומקורי לחגוג בווילה. ישנם אף מעסיקים ובעלי חברות שמשכירים את הווילה לצורך אירוע חברה או כיום גיבוש לעובדים, כך שאין סוף לסיבות למענן חוגגים.

 

כיצד נקבע מחירה של וילה לאירועים בצפון?

כמו לכל אירוע בוודאי גם לאירוע שלכם יש תקציב שאותו תצטרכו להוציא על השכרת המקום, האוכל, האטרקציות, האביזרים, המזכרות, הצלם והקישוטים. לא פשוט לעמוד בתקציב כאשר רוצים לחגוג היטב ולהרשים את האורחים. היתרון של וילה בצפון הוא השירותים שהיא מציעה.

אומנם וילה אקסקלוסיבית תעלה יותר מווילה פשוטה אך היא תחסוך לכם הוצאות נוספות. במילים אחרות, אם הווילה כוללת בריכת שחייה, ג'קוזי, מיטות שיזוף, פינות ישיבה, שולחנות וכיסאות, שולחנות ביליארד או פוקר, בר שתייה, מטבח מאובזר ואפשרות לשימוש בחדרי השינה לצורך לינה לאורחים המגיעים מהמרכז, החיסכון הכספי יהיה שווה לכם מאשר תשכירו אטרקציות לחוד או שתצטרכו לדאוג למקומות לינה לאורחים.

באתר וילה אונליין תוכלו להתרשם ממבחר וילות המתאימות לכל כיס, לבדוק מהן כוללות, כמה הן עולות, האם הן זמינות, לראות כיצד הן נראות, מהו המיקום שלהן ולקרוא המלצות מאורחים שבילו בהן וחגגו.

 

היתרונות של וילה בצפון

מעבר לנוף של הגליל העליון או התחתון, הגליל המערבי, עמק יזרעאל או רמת הגולן, האווירה הרגועה והשירותים שמציעות לכן הווילות היפיפיות, תוכלו ליהנות ממקום פרטי בו לאורחים שלכם תהיה שפע של חנייה ואפשרות לבלות עד השעות הקטנות של הלילה.

וילות בצפון ממוקמות באזורים מבודדים כך שלא תצטרכו לחשוש שהמוסיקה הרועשת תפריע לשכנים. בכל מקרה מומלץ להתחיל את המסיבה בצורה רגועה ובהדרגה לעבור לחלק הסוער של הריקודים והאלכוהול כדי למקסם את החוויה. במידה וכן יש בסמוך לווילה שכנים זכרו שהחוק מורה להפסיק את הרעש ב-23:00 ואז מומלץ להתחיל את המסיבה בעוצמה ולהרגיע את העניינים לקראת שעה זו.

וילה מפוארת

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם